Παρά την διεθνή οικονομική κρίση, η BMW κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις τον Απρίλιο και να καταγράψει σημαντική αυξητική τάση το πρώτο τετράμηνο του 2016. Η γερμανική φίρμα κατασκευής πολυτελών αυτοκινήτων, πούλησε σε όλο τον κόσμο 150.542 νέα αυτοκίνητα. Η αύξηση σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα ανέρχεται 1,1%. Οι παραδόσεις της μάρκας το πρώτο τετράμηνο ανέρχονται στις 629.325 μονάδες, αύξηση 4,8% από το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Οι πωλήσεις της νέας X1 έχουν αυξηθεί κατά 60,6% συγκριτικά με το πρώτο τετράμηνο του 2015, δοθήκαν 63.243 αυτοκίνητα. Διψήφια αύξηση σημείωσε και η X3, οι παγκόσμιες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 18,4% και ανήλθαν στις 49.325 μονάδες. Άλλα μοντέλα BMW που πέτυχαν διψήφια αύξηση πωλήσεων είναι η Σειρά 2, με αύξηση 54,8% (59.407) και η Σειρά 7, που κατέγραψε αύξηση 15,8% τους πρώτους τέσσερις μήνες της χρονιάς (14.609).
Τον Απρίλιο παρατηρήθηκε αυξανόμενη ζήτηση και για τα ηλεκτροκίνητα οχήματά. Συνολικά δόθηκαν 4.504 αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα σε όλο τον κόσμο τον περασμένο μήνα. Οι τρεις καλύτερες αγορές ήταν ΗΠΑ, Σκανδιναβία και Ηνωμένο Βασίλειο. Οι πωλήσεις του ηλεκτρικού i3 αυξήθηκαν κατά 50,7% (1.854), ενώ οι συνολικές πωλήσεις του BMW i κατέγραψαν άνοδο 29,4% το μήνα αυτό (2.181). Έξι μήνες μετά το λανσάρισμα της BMW X5 xDrive 40e plug-in hybrid, σχεδόν το 10% όλων των X5 που πουλήθηκαν τον Απρίλιο ήταν ηλεκτρικές, με συνολικές παραδόσεις 1.196 σε όλο τον κόσμο.
Σε επίπεδο γκρουπ, οι πωλήσεις του BMW Group (BMW, Mini και BMW Motorrad), σημείωσαν νέα ρεκόρ. Τον Απρίλιο, παραδόθηκαν σε όλο τον κόσμο 179.285 αυτοκίνητα, αύξηση 1,9% έναντι του ίδιου μήνα, πέρσι. Το πρώτο τετράμηνο του 2016, πουλήθηκαν 736.931 οχήματα του BMW Group, +4,9% από πέρσι.
Γιάννης Τσιρογιάννης