Ξεκινώντας από του χρόνου, η μάρκα με σήμα τον κεραυνό θα λανσάρει αρχικά τρία μοντέλα: το δημοφιλές Corsa, το οποίο ενδέχεται να κυκλοφορήσει με διαφορετικό όνομα στην Ιαπωνία, το πολυλειτουργικό Combo Life (κάτω-κάτω) και το συμπαγές SUV Grandland X (κάτω). Θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα αργότερα.
«Η ιαπωνική αγορά αυτοκινήτου είναι από τις μεγαλύτερες στον κόσμο. Η Opel απολαμβάνει εξαιρετική φήμη ως γερμανική μάρκα. Γι’ αυτό, η επιστροφή μας στην Ιαπωνία είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα για την ενίσχυση των κερδοφόρων εξαγωγών μας – κάτι το οποίο υποσχεθήκαμε στο στρατηγικό μας σχέδιο PACE!. Η Opel γίνεται παγκόσμια – και η επιστροφή μας στην Ιαπωνία το αποδεικνύει», δήλωσε ο CEO της Opel, Michael Lohscheller.
Στην Ιαπωνία, ως μέλος του Εθνικού Οργανισμού Πωλήσεων του Ομίλου PSA, η Opel θα μπορεί να αξιοποιήσει την υποδομή και τεχνογνωσία του στην περιοχή. Αυτό υποστηρίζει σε μεγάλο βαθμό την επιστροφή της στη συγκεκριμένη αγορά.
Μέχρι τώρα, ο Όμιλος PSA εκπροσωπεί στην Ιαπωνία τις μάρκες Peugeot, Citroën και DS Automobiles και οι πωλήσεις του το 2019 ξεπέρασαν τα 15.600 οχήματα. Το λανσάρισμα της Opel θα βοηθήσει τον Όμιλο PSA να επεκτείνει την προσφερόμενη προϊοντική γκάμα του στην Ιαπωνία και να προσελκύσει νέους πελάτες. Ακόμα περισσότερο, οι Ιάπωνες πελάτες θα επωφεληθούν και από την έλευση ηλεκτροκίνητων μοντέλων της Opel. Θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ κινητήρων εσωτερικής καύσης και ενός συστήματος ηλεκτροκίνησης, καθώς το Corsa θα διατίθεται και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, ενώ το Grandland X θα διατίθεται και ως plug-in υβριδικό.
Τους προσεχείς μήνες η μάρκα θα δημιουργήσει ένα δίκτυο διανομέων στις σημαντικότερες πόλεις της χώρας, το οποίο θα επεκτείνεται σταθερά. Μέχρι το 2023, το δίκτυο της Opel θα εκπροσωπείται τουλάχιστον στο 80% της ιαπωνικής αγοράς. Η Opel επιθυμεί να αναπτυχθεί σταδιακά. Όπως και σε άλλες περιοχές, στόχος για την Ιαπωνία θα είναι η κερδοφόρα ανάπτυξη και η ικανοποίηση των πελατών.
Η ολοκληρωμένη εξαγωγική τακτική είναι από τους πυλώνες του στρατηγικού σχεδίου PACE! της Opel/Vauxhall. Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2020, το 10% του όγκου πωλήσεων της Opel θα προέρχεται από χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής αγοράς. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, η μάρκα ενισχύει περαιτέρω την παρουσία της στις εξαγωγικές αγορές Ασίας, Αφρικής και Ν. Αμερικής, όπου ήδη δραστηριοποιείται σήμερα, ενώ θα κάνει την είσοδό της σε περισσότερες από 20 νέες αγορές μέχρι το 2022. Πρόσφατα παραδείγματα είναι η επιστροφή στη Ρωσία και η έναρξη εξαγωγών σε Κολομβία και Εκουαδόρ.