Υπάρχει, αλήθεια, όριο σε όποιον επιθυμεί να δημιουργήσει κάτι extreme; Ευτυχώς όχι. Και εάν στην περίπτωση της McLaren Elva, οι μηχανικοί έφτασαν πολύ κοντά στο παραπάνω σημείο, εννοείται πως υπάρχει ακόμα εξέλιξη. Η ονοματολογία του βρετανικού hypercar προέρχεται από την αγωνιστική McLaren-Elva M1A της δεκαετίας του 1960, με το σημερινό μοντέλο της εταιρείας από το Woking να αποτελεί το τελευταίο δημιούργημα που ανήκει στη Σειρά Ultimate. Για την κατασκευή του εντελώς εκτεθειμένου στον αέρα αμαξώματος έχει χρησιμοποιηθεί εκτενώς το carbon, με το συνολικό πακέτο να θυμίζει αρκετά την σχεδιαστική φιλοσοφία τύπου «barchetta».
Η Elva δεν έχει πόρτες, παράθυρα ή οροφή για να προστατεύσει τους επιβάτες της από τα καιρικά φαινόμενα. Μόνο το παρμπρίζ υπάρχει στον προαιρετικό εξοπλισμό (σε ορισμένες αγορές συμπεριλαμβανομένης και αυτής των ΗΠΑ). Για την προστασία των επιβατών, η McLaren έχει τοποθετήσει έναν ενεργό ανεμοθραύστη, ο οποίος αλλάζει αυτόματα θέση, με τον αέρα και τους στροβιλισμούς να περνούν πάνω από τα κεφάλια, αφήνοντάς τους σε ηρεμία.
Ο V8 κινητήρας των 4,0 λίτρων με τη βοήθεια δύο turbo αποδίδει 815 ίππους και κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 3 δευτερόλεπτα. Τέλος, να αναφέρουμε ότι θα παραχθούν μόλις 399 κομμάτια, με την τιμή να ξεκινά από τα 1.737.731 ευρώ.