Με άλλα λόγια, η στατική λειτουργία θέρμανσης/ψύξης του εσωτερικού περιλαμβάνεται στον standard εξοπλισμό. Επομένως, σε συνδυασμό με την εφαρμογή “myOpel”, το Corsa-e προσφέρει μία νέα διάσταση στην έννοια της άνεσης για οδηγό και επιβάτες. Αυτή η λειτουργία ψύξης δε διατίθεται σε μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης – ούτε καν σε αυτά της πολυτελούς κατηγορίας.
Χάρη στην προηγμένη τεχνολογία και τα εξελιγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού, το νέο Corsa συνεχίζει αδιάλειπτα την παράδοση των πέντε προηγούμενων γενιών. Η μάρκα Opel -και ειδικά το Corsa, από το 1982 που λανσαρίστηκε- υπήρξε σύμβολο εκδημοκρατισμού της τεχνολογίας. Το νέο Corsa-e αναμένεται στα καταστήματα των διανομέων την άνοιξη, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει η παραγγελιοληψία.
Μπαίνετε, κάθεστε αναπαυτικά, ξεκινάτε
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Η λειτουργία δε θα μπορούσε να είναι πιο απλή. Οι χρήστες επιλέγουν το αυτοκίνητό τους μέσω της εφαρμογής “myOpel” ή ενεργοποιούν τη «Ρύθμιση Θερμοκρασίας» καμπίνας (Preconditioning), ενώ βρίσκονται στο cockpit. Εναλλακτικά, η λειτουργία preconditioning προγραμματίζεται μέσω της οθόνης αφής του αυτοκινήτου. Έτσι, το εσωτερικό φτάνει στην επιθυμητή θερμοκρασία μέσα σε λίγα λεπτά, ενώ σε πολύ χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες απομακρύνεται ο πάγος και από τα παράθυρα. Σε ιδιαίτερα χαμηλές θερμοκρασίες π.χ. – 20oC, το εσωτερικό του Corsa-e επιτυγχάνει μία ευχάριστη ατμόσφαιρα σε 45 λεπτά περίπου, εξασφαλίζοντας και την απόδοση και αντοχή της μπαταρίας.
Θέρμανση ή ψύξη κατά τη διάρκεια φόρτισης της μπαταρίας
Εκτός από το αυξημένο επίπεδο άνεσης, ένα δροσερό ή γεμάτο θαλπωρή εσωτερικό έχει ακόμα ένα πλεονέκτημα. Αν η θέρμανση ή ο κλιματισμός ενεργοποιηθούν, ενώ το Corsa-e είναι συνδεδεμένο, για παράδειγμα, σε έναν επιτοίχιο φορτιστή (wall-box), έναν ταχυφορτιστή ή ακόμα και σε μία οικιακή πρίζα, η ενέργεια που καταναλώνεται προέρχεται από το εξωτερικό ηλεκτρικό δίκτυο. Αυτό σημαίνει ότι η μέγιστη αυτονομία είναι διαθέσιμη με το που ξεκινά το ταξίδι (έως 337 km στον κύκλο δοκιμών WLTP).