Το νέο Megane R.S., λοιπόν, θα εφοδιαστεί με τον κινητήρα της έκδοσης “Trophy”, που είναι ισχύος 300 ίππων! Επομένως, “Trophy” και “R.S.” διαφέρουν πλέον σε ό,τι αφορά το σασί “Cup” και το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό. Επιπλέον, το ανανεωμένο μικρομεσαίο Renault θα φέρει και το σύστημα E-Tech, το οποίο θα το εξηλεκτρίζει και θα το καθιστά μία plug-in-υβριδική έκδοση, που θα έχει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των έως και 65 χλμ. Για να γίνει αυτό εφικτό, οι Γάλλοι βάζουν στο παιχνίδι της κίνησης δύο ηλεκτροκινητήρες, που θα συνεργάζονται με μία μπαταρία 9,8 kWh και ένα βενζινοκινητήρα εσωτερικής καύσης 1,6 λίτρων. Η Renault ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις του ανανεωμένου Megane θα ξεκινήσουν το ερχόμενο καλοκαίρι, αρχικά αποκλειστικά με το station wagon “Grandtour” (κάτω). Λίγους μήνες αργότερα θα ακολουθήσει το hatchback, που θα διατίθεται και ως PHEV.
Η έκδοση GT–Line θα ανήκει στο παρελθόν
Κόβει τις επιδοτήσεις για ηλεκτρικά ο Τραμπ – Σφυράει… κλέφτικα ο Έλον Μασκ
Όσοι θαυμαστές του Megane επιθυμούν μια πιο σπορτίφ εμφάνιση αυτού του μοντέλου, μπορούν να επιλέξουν την έκδοση “R.S.-Line”, η οποία αντικαθιστά την ως σήμερα διαθέσιμη “GT-Line” και δείχνει ακόμα πιο επιθετική. Πιο συγκεκριμένα, οι εισαγωγές αέρα είναι μεγαλύτερες, η πρόσοψη είναι νέα, καθώς θα προέρχεται από την έκδοση “R.S.”, ενώ στο πίσω μέρος θα υπάρχουν διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Στο εσωτερικό θα τοποθετηθούν σπορ καθίσματα και στην πρόσοψη, όλες οι εκδόσεις του ανανεωμένου Megane θα εφοδιάζονται standard με full-LED προβολείς.
Στο εσωτερικό δεν αλλάζουν μόνο τα καθίσματα. Νέα μορφή θα έχουν η κεντρική κονσόλα και τα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού, η οθόνη αφής θα είναι πλέον διαστάσεων 9,3 ιντσών (έναντι 8,7), ενώ θα προστεθεί και ένα συνδυαστικό όργανο 10,2 ιντσών. Πέρα από το αυξημένο μέγεθος, αυξάνονται και οι λειτουργικές δυνατότητες των νέων συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού. Επιπλέον, σε ρυθμούς αυτοκινητοδρόμου, το Megane θα κινείται εν μέρει αυτόνομα, επιταχύνοντας, φρενάροντας και στρίβοντας από μόνο του. Το σύστημα προειδοποίησης για κίνδυνο στη «νεκρή» γωνία θα λειτουργεί με ραντάρ και, όχι όπως μέχρι πρόσφατα με υπερήχους. Βελτιωμένο θα είναι και το σύστημα φρεναρίσματος εκτάκτου ανάγκης, το οποίο θα είναι σε θέση να αναγνωρίζει και πεζούς.