Οι πωλήσεις στην Κορέα παρουσίασαν μια μικρή μείωση στις 37.050 μονάδες, από 38.010 πέρυσι, λόγω της μείωσης των εργάσιμων ημερών στη χώρα ως συνέπεια των μεγάλων αργιών για το Νέο Έτος. Οι πωλήσεις χαρακτηρίστηκαν από την επιτυχία του ολοκαίνουργιου K5 fastback της 3ης γενιάς που παρουσιάστηκε στην αγορά το Δεκέμβριο του 2019, καθώς και από τη συνεχιζόμενη δημοτικότητα του compact SUV Seltos.
Οι πωλήσεις εκτός Κορέας αυξήθηκαν κατά 3,6% στις 178.062 μονάδες, έναντι 171.860 μονάδων στο προηγούμενο έτος. Το SUV Niro, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών (HEV) και plug-in υβριδικών (PHEV) εκδόσεών του, συνέβαλε στην ανάπτυξη με μια αύξηση 27,5%, καθώς οι πωλήσεις του έφτασαν τις 9.587 μονάδες.
Το SUV Sportage ήταν το παγκόσμιο best seller της KIA, με πωλήσεις 29.996 μονάδων, ενώ ακολουθεί το Rio (Pride) με 18.980 μονάδες. Η KIA Motors αναμένει μια νέα δυναμική πωλήσεων, χάρη σε ένα «χρυσό κύκλο» νέων μοντέλων, που θα βοηθήσει την εταιρεία να αντιμετωπίσει την τάση χαμηλής ανάπτυξης που επικρατεί στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.
Να σημειώσουμε ότι στην ελληνική αγορά η KIA μπαίνει σε μια δυναμική τροχιά πωλήσεων, αφού πλέον συμπληρώθηκε όλη η γκάμα της με την προσθήκη του νέου XCeed και την πλήρη διαθεσιμότητα όλων των εκδόσεων του Stonic.
Αυτά τα δύο οδήγησαν την KIA να καταλάβει μια θέση στην πρώτη δεκάδα με 382 πωλήσεις , έχοντας ταυτόχρονα κατακτήσει μερίδιο 5,5% της αγοράς, που αντιστοιχεί σε 332 ταξινομήσεις νέων οχημάτων, καταλαμβάνοντας την 4η θέση στις λιανικές πωλήσεις.