Μαζί με το 370Z (στην εικόνα μας) θα περάσει στο παρελθόν και ο παλαιάς κοπής ατμοσφαιρικός V6 κινητήρας των 3,7 λίτρων. Τη θέση του θα πάρει ένας τρίλιτρος twin turbo V6, που είναι ήδη γνωστός από τα Infiniti Q50 και Q60 Red Sport. Στο high-end σπορ coupe της Nissan, αυτός ο κινητήρας λέγεται πως θα αποδίδει 400 ίππους και πως θα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων, που θα στο Nissan 400Z δεν αποκλείεται να είναι και 9 σχέσεων!
Nissan 400Z, διαθέσιμο και σε έκδοση Nismo, αλλά και σε roadster
“400Z”; Εντάξει, αυτό το όνομα βασίζεται μόνο σε φήμες και δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα ακόμη. Πάντως, στα προηγούμενα σπορ μοντέλα “Z” οι αριθμοί προέρχονταν από τη χωρητικότητα του κινητήρα, για παράδειγμα ο κινητήρας του 350Ζ ήταν χωρητικότητας 3,5 λίτρων, όπως κι αυτός του 370Ζ, που είναι 3,7 λίτρων. Ωστόσο, αν επιβεβαιωθεί το “400Z”, ο αριθμός θα προέρχεται από την ισχύ του του κινητήρα του, μια που η αύξηση της χωρητικότητας του V6 θεωρείται απίθανη. Όπως και να ‘χει, το Nissan 400Z θα αποκτήσει και μία -ακόμα πιο σπορτίφ- Nismo έκδοση, της οποίας η ισχύς αναμένεται να πλησιάζει τους 500 ίππους. Όσο για τη roadster εκδοχή του σπορ coupe της Nissan, δεν αποκλείεται να τη δούμε να κυκλοφορεί σε περιορισμένες εκδόσεις.
Retro-styling και υπερσύγχρονο infotainment
Από πλευράς σχεδίασης, οι πληροφορίες μας θέλουν το “400Z” να έχει κλασική σπορ coupe σιλουέτα. Ωστόσο, το ιαπωνικό μοντέλο θα έχει ρετρό στοιχεία. ‘Ετσι, η πρόσοψη είναι πολύ πιθανό να θυμίζει το παλιό Nissan 240Z, με τους ολοστρόγγυλους προβολείς, ενώ στο πίσω μέρος τα φώτα θα είναι τόσο στενά, που θα παραπέμπουν στο στιλ του 300ΖΧ. Τέλος, αναφορικά με το εσωτερικό, η Nissan θα χρησιμοποιήσει εκεί ό,τι πιο σύγχρονο διαθέτει, όπως το σύγχρονο infotaiment Nissan Connect.