Η OMotion επιθυμεί με το ETR να συνδυάσει την οδηγική απόλαυση και τη φιλική προς το περιβάλλον κινητικότητα. Για τον τελευταίο λόγο το τρίκυκλο μοντέλο είναι ένα μινιμαλιστικό concept, που εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα.
Το OMotion βασίζεται σε ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και παρέχει στους επιβάτες του δύο θέσεις σε καθίσματα, που είναι τοποθετημένα το ένα δίπλα στο άλλο. Ωστόσο, αυτό το όχημα δε διαθέτει κάλυμμα για τους επιβάτες του από τον άνεμο και τις καιρικές συνθήκες. Στον μπροστινό άξονα βρίσκονται οι δύο τροχοί, που στρίβουν και είναι διαστάσεων 185/30-14. Πίσω βρίσκεται ο κινητήριος τροχός (270/30-14) σε ένα ψαλίδι, που στηρίζεται σε δύο «πηρούνια». Το τρίκυκλο όχημα έχει μήκος 2,67 μέτρα, πλάτος 1,66 μέτρα και ύψος μόλις 92 εκατοστών. Με μεταξόνιο μόλις 1,71 μέτρων το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου δεν πρέπει να ξεπερνά τα 282 κιλά.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Τελική ταχύτητα 110 χλμ./ώρα και αυτονομία 100 χλμ.
Για την κίνηση του ETR φροντίζει ο κινητήρας, που βρίσκεται στο μοναδικό πίσω τροχό. Η μέγιστη ισχύς του είναι 21,7 kW ή 29,5 ίππων. Με όπλο την ισχύ του κινητήρα του, λοιπόν, το διθέσιο όχημα επιταχύνει από στάση έως τα 80 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω από 7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητά του φτάνει τα 110 χλμ./ώρα. Την απαραίτητη ενέργεια για τον κινητήρα παρέχει μία μπαταρία λιθίου-NMC, βάρους 74 κιλών και χωρητικότητας 8,6 kWh, που εξασηφαλίζει αυτονομίες έως και 100 χλμ. Η φόρτιση γίνεται μέσω ταχυφορτιστή και πρίζας CCS. Ο χρόνος φόρτισης, σύμφωνα με την OMotion, μπορεί να φτάσει ακόμα και τις 7 ώρες. Όσο για το φρενάρισμα, αυτό το αναλαμβάνουν τρία δισκόφρενα.
Με δεδομένο πως το κινητήριο σύνολο βρίσκεται πίσω από τους επιβάτες, το μπροστινό μέρος βρίσκεται όλο στη διάθεση των… ποδιών του πληρώματος. Βέβαια, τόσο αυτός ο χώρος, όσο και ο υπόλοιπος των επιβατών βρίσκεται στη διάθεση των… στοιχείων της φύσης. Παρμπρίζ δεν υπάρχει, ενώ η τεχνολογία των γονάτων της εμπρόσθιας ανάρτησης είναι ελεύθερη προς θέαση… Οι μπροστινοί τροχοί βρίσκονται κάτω από μικρά καλύμματα και οι επιβάτες κάθονται σε σπορ καθίσματα. Μοναδικά, αναγνωρίσιμα συστήματα ασφάλειας είναι οι ζώνες-τιράντες και ένα roll bar. Μέσω μίας ειδικής εφαρμογής, που συνδέεται με το cockpitτου οχήματος μέσω Bluetooth, μπορεί ο ιδιοκτήτης του ETR να λάβει και να διαχειριστεί στοιχεία και πληροφορίες για το τρίκυκλο. Η τιμή του OMotion ETR δεν έχει γίνει γνωστή ακόμη.