Το VW Golf VIII GTI κάνει πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης στις αρχές του Μαρτίου, ωστόσο μέχρι σήμερα δεν έχει δημοσιευθεί η αντίστοιχη επίσημη εικόνα αυτής της έκδοσης. Παρόλ’ αυτά, οι πληροφορίες μας κάνουν λόγο για τη διπλή απόληξη της εξάτμισης, για ένα έγχρωμο πρόσθετο στον αεροδυναμικό διαχύτη της σπορτίφ σχεδιασμένης πίσω ποδιάς, ενώ αναμένεται να δούμε κι ένα εντυπωσιακό spoiler στο πίσω μέρος της οροφής.
Στο screen shot του προϊοντικού σχεδιασμού του VW Golf το GTI προβλέπεται να λανσάρεται το β’ εξάμηνο του 2020. Κινητήρας αυτής της έκδοσης θα είναι ένας turbo τετρακύλινδρος, 2,0 λίτρων, με ισχύ 245 ίππων. Έτσι, το VW Golf 8 GTI θα έχει την ίδια ισχύ με το Golf 7 GTI Performance. Σε σύγκριση με το «απλό» GTI της 7ης γενιάς, το τελευταίο είχε ισχύ 230 ίππων.
Τα VW Golf GTI TCR, R και GTD
Το β’ εξάμηνο του 2020 επίσης προβλέπεται να λανσάρει η VW και την έκδοση “GTI TCR”. Πρόκειται, ουσιαστικά, για το επόμενο στάδιο ισχύος του GTI, το οποίο φτάνει τους 300 ίππους και, σχεδιαστικά, θα ξεχωρίζει με την ακόμα πιο επιθετική μπροστινή ποδιά και τις ελαφρώς διαφοροποιημένες απολήξεις της εξάτμισης. Επόμενο… Power-Golf είναι το τετρακίνητο Golf R, το οποίο θα έχει σαφώς ακόμα πιο επιθετικό σχεδιαστικό ύφος. Θα λανσαριστεί κι αυτό μέσα στο β’ εξάμηνο του 2020 και θα είναι ισχύος 333 ίππων. Συγκριτικά, τα Golf TCR και R της 7ης γενιάς αποδίδουν 290 και 300 ίππους, αντίστοιχα. Πέρα από τις σπορτίφ, βενζινοκίνητες εκδόσεις, το β’ εξάμηνο του 2020 η VW θα προωθήσει στην κυκλοφορία και μια αντίστοιχων δυνατοτήτων diesel έκδοση, την GTD, που θα εφοδιάζεται με έναν κινητήρα πετρελαίου 2,0 λίτρων.
Τέλος, με τη συμπλήρωση της 26ης εβδομάδας του 2020, δηλαδή στα τέλη του Ιουνίου, θα ξεκινήσει και η παραγωγή του VW Golf 8 GTE. Το plug-in-υβριδικό μοντέλο θα έχει συνδυαστική ισχύ 245 ίππους, που θα προέρχεται από τη συνεργασία ενός TSI 1,4 λίτρων και ενός ηλεκτροκινητήρα. Η μπαταρία ιόντων-λιθίου θα είναι χωρητικότητας 13 kWh.