Αυξάνονται και πληθύνονται οι προτάσεις των κινεζικών εταιρειών. Βέβαια, το όνομα της Changan δεν είναι τόσο άγνωστο εδώ στην Ευρώπη. Ωστόσο, στην πατρίδα της η εν λόγω φίρμα είναι πολύ γνωστή και έχει, μάλιστα, υψηλό μερίδιο στην αγορά της χώρας της Άπω Ανατολής. Πιο συγκεκριμένα, η Changan κατασκευάζει τελείως δικά της οχήματα στη χώρα εδώ και 30 χρόνια, διατηρώντας και 9 κέντρα εξέλιξης σε έξι κράτη, εξάγει το προϊόντα της σε πάνω από 40 χώρες και καταφέρνοντας να πουλά σε ετήσια βάση τα τελευταία χρόνια οχήματα διψήφιων εκατομμυρίων! Η Changan, επιπλέον, συμμετέχει σε κοινοπραξία με τη Ford και συνεργαζόταν μέχρι πρόσφατα και με τον όμιλο PSA.
Το crossover SUV ονομάζεται Uni-T
Με άλλα λόγια, το άλμα προς την Ευρώπη δεν το τολμά κάποια τελείως ασήμαντη φίρμα. Η εκκίνηση για την εξάπλωση της φίρμας και στην Ευρώπη είναι προγραμματισμένη για τον ερχόμενο Μάρτιο, με τα εγκαίνια του φετινού Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης. Όπως έκανε γνωστό η εταιρεία μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, στην ελβετική πόλη θα κάνει ντεμπούτο το Uni-T, ένα crossover SUV με συμπαθητική σχεδίαση, ρέουσες γραμμές και πολυάριθμες ακμές, πάνω στις οποίες «σπάει» το φως. Στην πρόσοψη προκαλεί εντύπωση ο διαχωρισμός ποδιάς και γρίλιας ψυγείου, ενώ τα LED φωτιστικά σώματα δείχνουν να εκτείνονται προς τα πίσω.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Τα μέσα του χώρου αναφέρουν για το Changan Uni-T πως έχει μήκος 4,50 μέτρα, πλάτος 1,87 μέτρα, το δε μεταξόνιό του φτάνει τα 2,70 μέτρα. Στις εικόνες, που δημοσιεύονται, το Uni-T εφοδιάζεται με ζάντες 16 ιντσών, ωστόσο ανάλογα με την εξοπλιστική εκδοχή του μπορεί να διαθέτει ακόμα και τροχούς 19 ιντσών! Επιπλέον, η οροφή είναι διαφορετικού χρώματος, ενώ η γραμμή των παραθύρων από το κέντρο του αμαξώματος και προς τα πίσω διαγράφει ανοδική πορεία. Οι χειρολαβές των πίσω θυρών ουσιαστικά «κρύβονται» στο ύψος των παραθύρων. Η οροφή καταλήγει σε ένα spoiler, που κυριαρχεί στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, το οποίο χαμηλώνει απαλά. Τέλος, μόνο απαρατήρητα δεν περνούν τα τέσσερα τελικά της εξάτμισης, σε σχήμα τραπέζιου, αλλά και ο αεροδυναμικός διαχύτης μαζί με τα λεπτά πίσω φωτιστικά σώματα.
Ένα μοντέλο έτοιμο για την αγορά ή ένα πρωτότυπο κοντά στην παραγωγή;
Σχετικά με τους κινητήρες, υπό συζήτηση βρίσκονται ένα turbo 1,5 λίτρων και ένας ατμοσφαιρικός 2,0 λίτρων. Αναφορικά με την τεχνολογία τους, όπως επίσης με το εσωτερικό και τον εξοπλισμό ασφάλειας και συνδεσιμότητας, είναι μέχρι στιγμής λίγα πράγματα γνωστά. Επίσης, δεν είναι ακόμη γνωστό αν το μοντέλο, που θα παρουσιαστεί στη Γενεύη, είναι ένα έτοιμο μοντέλο αγοράς ή ένα πρωτότυπο, που βρίσκεται πολύ κοντά στο αυτοκίνητο παραγωγής. Σε κάθε περίπτωση, το αυτοκίνητο δεν απέχει ακόμη πολύ από την τελική μορφή του, κάτι που δεν ίσχυε για το «πολεμικό» show car, με το όνομα Yuyue concept, που είδαμε για πρώτη φορά το 2017 στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Shanghai και παρουσίαζε από τότε κάποια στιλιστικά στοιχεία του Uni-T.