Η διαδικτυακή βάση για το “όλα γίνονται ηλεκτρικά”, που περιλαμβάνει γραπτά άρθρα, βίντεο και ενημερωτικά διοράματα θα παρέχει στους πιθανούς αγοραστές ηλεκτρικών οχημάτων τις πληροφορίες που χρειάζονται για μια σειρά βασικών θεμάτων.
Ο κόμβος – ήδη διαθέσιμος στο TIME.com – εξετάζει την ηλεκτροκίνηση από μια παγκόσμια προοπτική, καθώς και την επίδραση της στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων. Έτσι αναλύει τις διαθέσιμες τεχνολογίες εξηλεκτρισμού, την αυτονομία και τις δυνατότητες φόρτισης, ενώ ταυτόχρονα εξετάζει τις μελλοντικές πρωτοβουλίες και καινοτομίες – από την εξέλιξη των μπαταριών έως την κινητικότητα τελευταίου μιλίου.
Ο Rishaad Sacoor, Senior Manager Brand Strategy Kia Motors Europe, σχολίασε: “Καθώς η Ευρώπη κινείται αποφασιστικά προς την εποχή της ηλεκτροκίνησης, πιστεύουμε ότι υπάρχουν ακόμα πολλά που μπορούν να μάθουν οι καταναλωτές για αυτή τη συναρπαστική τεχνολογία. Ο κόμβος ηλεκτροκίνησης θα χρησιμεύσει ως πολύτιμος και αμερόληπτος πόρος για όσους ενδιαφέρονται για τα ηλεκτρικά οχήματα και θα αναφέρεται τόσο στα θετικά όσο και στα αντιληπτά αρνητικά της ιδιοκτησίας ηλεκτρικών οχημάτων (ΕV), καθώς και ευρύτερα για το οικοσύστημα των μηδενικών εκπομπών”.
24ωρo backstage: Ποιος ήταν ο άνθρωπος της Michelin που έκλεψε την παράσταση;
“Συνεργαζόμενοι με ένα τόσο γνωστό και αναγνωρισμένο σήμα media όπως το TIME, μπορούμε να εγγυηθούμε πως τον κόμβο θα επισκεφθεί ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Το TIME έχει μακρά παράδοση στο να θέτει τους ανθρώπους στο επίκεντρο της προσέγγισής του στις ειδήσεις, συμβάλλοντας στην ενημέρωση του κοινού σχετικά με τις τάσεις που διαμορφώνουν τον κόσμο με έναν ισχυρό τρόπο”, πρόσθεσε ο Matt Kidd, Media Manager της Kia Motors Europe.
Ο Tim Howat, επικεφαλής των συνεργειών στην TIME, δήλωσε: “Η TIME είναι ενθουσιασμένη που θα συνεργαστεί με την Kia σε μια εμπειρία πολυμέσων που αντιμετωπίζει το κρίσιμο ζήτημα του «μέλλοντος της κινητικότητας» και των σημαντικών επιπτώσεών του στην κοινωνία. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο ρυθμός των αλλαγών στο χώρο της ηλεκτροκίνησης θα επιταχυνθεί και η συγκεκριμένη κίνηση θα βρίσκεται στην πρώτη γραμμή αυτής της επανάστασης”.
“Η τεχνογνωσία της Kia στην ηλεκτροκίνηση, σε συνδυασμό με τη μακρά ιστορία της TIME που εξιστορεί τις ανθρώπινες ιστορίες της καινοτομίας, εγγυώνται μια ισχυρή συνεργασία που θα βλέπουμε για πολλά χρόνια”.
Λειτουργώντας για το υπόλοιπο αυτού του έτους και μέσα στο 2020, ο κόμβος ηλεκτροκίνησης θα ενημερώνει και θα ψυχαγωγεί τους αναγνώστες, παρέχοντάς τους συναρπαστικές ιδέες και πολύτιμες πληροφορίες. Ο στόχος είναι η παροχή βοήθειας στους πολίτες ώστε να κατανοήσουν καλύτερα τα βασικά ζητήματα και να τους δοθούν τα εργαλεία για να υιοθετήσουν έναν βιώσιμο, εξηλεκτρισμένο τρόπο ζωής, εάν το επιθυμούν.