Τα τετράθυρα coupe δεν υπάρχουν απλά από την εποχή των Mercedes CLS, Audi A7 Sportback ή τα Gran Coupe της BMW. Η Chevrolet, για παράδειγμα, πειραματίστηκε με αυτά ήδη πριν από πολλές δεκαετίες. Τα τελευταία χρόνια της δεκαετίας του 1970 και στις αρχές αυτής του 1980 η General Motors ήθελε να μάθει, αν οι Αμερικανοί επιθυμούν να αποκτήσουν τη λιμουζινάτη εκδοχή του αγαπημένου τους σπορ αυτοκινήτου. Τότε, λοιπόν, η πρωτοποριακή πρόταση δεν ήταν επιτυχημένη: Μόνο ένα πρωτότυπο και πέντε «κανονικά» αντίτυπά του κατασκευάστηκαν επισήμως από την GM.
Μόνο δύο αντίτυπα φέρονται να έχουν επιβιώσει
Χρειάζονταν δύο Corvette 3ης γενιάς, για να κατασκευαστεί μία τετράθυρη έκδοση. Τελικά, έπρεπε τόσο το πάτωμα όσο και το αμάξωμα να επιμηκυνθούν, για να προκύψει η πρόσθετη σειρά θέσεων. Η Chevrolet προσπάθησε με ιδιαίτερες κατασκευές, που φιγουράριζαν από Έκθεση σε Έκθεση, να πείσει το κοινό, αλλά η αποδοχή του τετράθυρου coupe δεν ήταν τόσο μεγάλη όσο αναμενόταν. Έτσι, τελικά, αυτή η Corvette δεν πέρασε στην παραγωγή επίσημα ποτέ.
Αυτό το αυτοκίνητο, που αυτόν τον καιρό είναι διαθέσιμο μόνο στην California, είναι, σύμφωνα με τους εμπόρους, μόνο μία από τις δύο υπάρχουσες 4θυρες Corvette. Οι υπόλοιπες λέγεται πως, είτε επίτηδες είτε χωρίς πρόθεση, καταστράφηκαν. Η coupe λιμουζίνα προέρχεται από το model year 1980, διαθέτει δηλαδή το πίσω μέρος με τη γυάλινη οροφή αντί του επίπεδου τζαμιού. Στην εποχή του παρουσιάστηκε στα μεγάλα αμερικανικά περιοδικά αυτοκινήτου, διαθέτει αριθμούς πλαισίου, κινητήρα κτλ. και βρίσκεται στην αυθεντική μορφή της «από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης έως και την ανάρτηση», όπως σημειώνει ο πωλητής NBS Auto Showroom. Επίσης, το ταχύμετρο, που αναγράφει 21.000 μίλια (σχεδόν 33.800 χλμ.), φέρεται πως αντιστοιχεί με την πραγματική απόσταση, που έχει διανύσει το αυτοκίνητο. Έτσι, και ο V8 κινητήρας των 5,7 λίτρων και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έχουν χρησιμοποιηθεί κανονικά κάποτε.
Η 4θυρη Corvette έχει ήδη καταγράψει μία μεγάλη πτώση της τιμής της
Κατά τα άλλα, πάντως, η coupe λιμουζίνα βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση. Επομένως, δεν είναι έκπληξη πως μετακινείτο από Έκθεση σε Έκθεση ως εκθεσιακό κομμάτι. Το εντυπωσιακό κόκκινο χρώμα προκαλεί και στις φωτογραφίες καλή εντύπωση, όπως επίσης ο ίδιου χρώματος εξοπλισμός του εσωτερικού με τα δερμάτινα καθίσματα, τις βελουτέ επενδύσεις και τις παχιές μοκέτες. Στο τέλος-τέλος, πού αλλού θα βρει κανείς αυτόν το συνδυασμό με τα τέσσερα αφαιρούμενα μέρη της οροφής και τα ανακλινόμενα πίσω καθίσματα;
Η 4θυρη Corvette δεν έγινε γνωστή λόγω μόνο των εμφανίσεών της σε Εκθέσεις Αυτοκινήτου ή εκδηλώσεις για δημοσιογράφους. Ήδη το 2017 ένας ιδιώτης πωλητής τη διέθετε προς πώληση με 275.000 δολάρια (σήμερα περίπου 246.000 ευρώ) στην αμερικανική ιστοσελίδα μικρών αγγελιών “Craiglist”. Το φθινόπωρο της χρονιάς, που μόλις πέρασε, εμφανίστηκε εκεί ξανά με τιμή πώλησης 119.650 δολάρια (ή σχεδόν 107.000 ευρώ). Ωστόσο, και πάλι δεν εκδηλώθηκε ενδιαφέρον, με αποτέλεσμα το NBS Auto Showrooms να έχει κατεβάσει εκ νέου την τιμή στα 102.562 δολάρια (σχεδόν 92.000 ευρώ)…