Η εταιρεία πούλησε 705.452 αυτοκίνητα μέσα στο 2019, μία αύξηση 9,8% σε σχέση με το 2018.
Jaguar: Η νέα «ηλεκτρική» της εποχή, ξεκίνα με αλλαγή του εμβλήματος
Η νέα επιτυχία αποδίδεται στην τριάδα των πολυβραβευμένων SUV της εταιρείας, τα οποία έχουν αυξήσει σημαντικά το μερίδιο της εταιρείας σε όλες τις αγορές. H εταιρεία παρατήρησε μεγάλη ζήτηση για τα εξηλεκτρισμένα οχήματα της, πουλώντας συνολικά 45.993 υβριδικά το 2019, μία αύξηση της τάξεως των 22.9% σε σχέση με το περασμένο έτος και πάνω διπλάσια από το 2017.
“Είμαι πολύ ευχαριστημένος, ξεπερνώντας τις 700.000 πωλήσεις για πρώτη φορά στην ιστορία μας, ενώ παράλληλα αυξήσαμε το μερίδιο της αγοράς μας σε όλες τις βασικές αγορές” δήλωσε ο Håkan Samuelsson, CEO της Volvo. “Στοχεύουμε να συνεχίσουμε αυτή τη θετική πορεία και το 2020, με την κυκλοφορία της γκάμας των φορτιζόμενων Volvo, με την ονομασία Recharge”.