Τα ακραία roadster γίνονται όλο και πιο συχνά μόδα. Για παράδειγμα, η Ferrari κατασκευάζει τη Monza σε μονοθέσιες και διθέσιες εκδόσεις και η McLaren ετοιμάζει την Elva. Από την πλευρά της, η Aston Martin συνεχίζει το χορό, έτσι τουλάχιστον, όπως ανακοίνωσε μέσα στη δεύτερη εβδομάδα της νέας χρονιάς.
Το τμήμα των ειδικών κατασκευών, που στην Aston Martin ονομάζονται “Q”, έχει στα σχέδιά της τους τελευταίους 12 μήνες ένα ακραίο roadster. Μέχρι στιγμής, υπάρχει μόνο μία εικόνα teaser, η οποία δείχνει με λίγες γραμμές την εικόνα του νέου σπορ μοντέλου της. Ταυτόχρονα, δημοσιοποίησε τις βασικές πληροφορίες για τον κινητήρα του.
V12 biturbo με 700 ίππους
Η εικόνα teaser μαρτυρά, πως η Aston Martin V12 Speedster θα είναι ξεκάθαρα χωρίς οροφή, χωρίς παρμπρίζ και χωρίς πλευρικά παράθυρα. Πίσω από το μακρύ μπροστινό καπό ακολουθεί το cockpit με δύο ξεχωριστά καθίσματα και ένα μικρό πίσω μέρος με έντονους γλουτούς. Η V12 Speedster θα τιμήσει το αγωνιστικό μοντέλο DBR1, με το οποίο η Aston Martin κέρδισε το 1959 τις 24 ώρες του Le Mans. Το επερχόμενο roadster, πέρα από την DBR1, παραθέτει και στο πρωτότυπο Centenary CC100 Speedster του 2013 (δείτε κάτω).
Η Aston Martin τοποθετεί στο πίσω μέρος τον γνωστό από άλλα μοντέλα (για παράδειγμα την DB11) 12κύλινδρο κινητήρα των 5,2 λίτρων, που υποστηρίζεται από δύο turbo. Ο εν λόγω κινητήρας θα αποδίδει στο roadster περίπου 700 ίππους, οι οποίοι θα φτάνουν στον πίσω άξονα με τη βοήθεια ενός κιβωτίου, 8 σχέσεων, της ZF, μαζί με τη ροπή των 700 Nm. Η Aston Martin θα κατασκευάσει το σπορ μοντέλο με το ανοικτό cockpit 88 φορές, αλλά δεν αναφέρεται στην τιμή του ακόμη.
Από την άλλη, όμως, μας πληροφορεί για την ημερομηνία της παρουσίασής του, έστω και κατά προσέγγιση. Το V12 Speedster, λοιπόν, θα παρουσιαστεί στα τέλη του 2020, ενώ οι παραδόσεις στους πελάτες αναμένονται μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2021. Ο Βρετανός κατασκευαστής υπόσχεται ένα συναρπαστικό roadster, που θα είναι… αφιερωμένο στον οδηγό και θα διαθέτει τεχνολογία από τα μηχανοκίνητα σπορ και την αεροπορία!