Πρόκειται για ένα μοντέλο με δυναμικό design, εντυπωσιακές γραμμές που τραβούν αμέσως τα βλέμματα και ποιοτική αναβάθμιση σε όλα τα επίπεδα.
Η έλευση του νέου μοντέλου στην ελληνική αγορά συνοδεύεται από μία τηλεοπτική καμπάνια 44 δευτερολέπτων, στην οποία αναδεικνύεται η αισθητική του νέου γαλλικού SUV, παράλληλα με την τεχνολογική εξέλιξη και πρόοδο της Peugeot, η οποία επαγρυπνά, ώστε να είναι πάντα μπροστά από τις απαιτήσεις της εποχής. Η καμπάνια τονίζει την «δύναμη της επιλογής», γνωστή ως “Power of Choice” της εταιρείας, δηλαδή τη δυνατότητα που δίνει στο κοινό της να επιλέξει μέσα από μια πλούσια γκάμα που περιλαμβάνει είτε θερμικούς κινητήρες, είτε την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, πάντα με γνώμονα την φιλικότητα προς το περιβάλλον, αλλά και την οικονομία.