Η Ford αναθεωρεί αυτόν τον καιρό την παλέτα των μοντέλων της και ποντάρει στο μέλλον περισσότερο σε SUV και crossover προτάσεις. Εκτός από την επιστροφή του μεγαλύτερου Ford Bronco, οι Αμερικανοί θα φέρουν στις αγορές και μία μικρότερη SUV έκδοσή του, που βασίζεται στο Ford Focus.
Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που η Ford κατοχύρωσε τα δικαιώματά της στα ονόματα “Timberline”, “Maverick” και “Puma”. Κι από τη στιγμή, που το σύγχρονο Ford Puma παρουσιάστηκε ήδη, τα άλλα δύο ονόματα θέτουν πλέον πολύ σοβαρή υποψηφιότητα για το μικρό Bronco, φωτογραφίες του οποίου παρουσιάστηκαν ήδη σε μία παρουσίαση εμπόρων στο Las Vegas.
Το όνομα “Ford” με μεγάλα γράμματα
Οι εικόνες δείχνουν το SUV να έχει ακραία σχεδίαση και ελκυστική πρόσοψη με στρογγυλά LED φώτα ημέρας. Στο πλάι προκαλούν εντύπωση τα δυναμικά φτερά, αλλά και ένα «σπάσιμο» στο κάτω μέρος των παραθύρων. Η οροφή είναι σε άσπρο χρώμα, τα πίσω φωτιστικά σώματα στέκονται κάθετα και εισέρχονται λίγο στα πίσω φτερά. Στο γενικότερο styling το μικρό SUV κάνει χρήση ρετρό στοιχείων από τη δεκαετία του ’60, αν και στις πρώτες εικόνες του (κάτω) δείχνει καθ’ όλα μοντέρνο. Το λογότυπο της Ford κυριαρχεί με άφθονη αυτοπεποίθηση στην πρόσοψη του οχήματος.
Από την πλευρά του, το Ford Timberline, που γνωρίζουμε ως “Maverick” βασίζεται σε μία νέα modular, προσθιοκίνητη πλατφόρμα, η οποία έχει ήδη κατασκευαστεί και θα χρησιμοποιείται από το 2020 για μικρομεσαία και μεσαία μοντέλα. Θα μπορούσε κάλλιστα να τη συγκρίνει κανείς με τη γνωστή πλατφόρμα MQB του ομίλου VW, ενώ η Ford έκανε επίσης γνωστό πως πρόκειται για μία από τις πέντε πλατφόρμες, που θα διατηρηθούν στο μέλλον εντός του ομίλου. Άλλωστε, οι Αμερικανοί είχαν ήδη περιορίσει τις πλατφόρμες τους, στο πλαίσιο της στρατηγικής “One-Ford”, από 30 σε 9.
Το Ford Timberline, γνωστό και ως Maverick, θα είναι τόσο μεγάλο όσο το Kuga
Σε αντίθεση με το Bronco, το οποίο βασίζεται σε ένα πλαίσιο τύπου «σκάλα», το Maverick/Timberland θα βασιστεί στην προσθιοκίνητη πλατφόρμα και, προαιρετικά, θα είναι και τετρακίνητο. Σε μέγεθος συγκρίνεται με το νέο Escape, που στην Ευρώπη γνωρίζουμε ως “Kuga”. Από πλευράς τιμών, το νέο Maverick θα είναι σαφώς πιο προσιτό σε σχέση με το μικρό Bronco.