Ήδη από το 2017 η κορεατική φίρμα είχε δώσει στο κοινό μία πρόγευση του SUV της με το ομώνυμο πρωτότυπο. Τότε αναφέρθηκε πως η σχεδίαση του πρωτοτύπου δεν απέχει σχεδόν καθόλου από αυτήν του μελλοντικού μοντέλου παραγωγής. Μάλιστα, τα εντυπωσιακά, διπλά εμπρός φωτιστικά σώματα του πρωτοτύπου τα γνωρίζουμε ήδη από τη λιμουζίνα G80. Γενικότερα, όμως, τα περισσότερα στοιχεία, όπως η χαρακτηριστική γρίλια του ψυγείου, το μπροστινό καπό, οι αεραγωγοί, όπως επίσης τα χωριζόμενα σε δύο μέρη πίσω φώτα και η ευμεγέθης ποδιά είναι μέρη του G80, που θα δούμε και στο SUV GV80.
Αξίζει να υπενθυμίσουμε σε όσους το έχουν ξεχάσει, πως αρχισχεδιαστής της Hyundai/KIA Automotive είναι από το 2016 ο πασίγνωστος Luc Donckerwolke, που παλιότερα ήταν υπεύθυνος για τη σχεδίαση των αυτοκινήτων της Bentley, της Skoda, της SEAT, της Audi και της Lamborghini και έγινε διάσημος, χάρη στην εξαιρετικά προοδευτική σχεδίασή του. Πάντως, ένα πρώτο δείγμα της συνεργασίας του με τους Κορεάτες μας έδωσε ο Βέλγος με το Hyundai Kona.
Το GV80 θα εφοδιάζεται με ένα μεγάλο V8
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Από την πλευρά του, και το εσωτερικό του GV80 παραπέμπει στη λιμουζίνα G80. Για παράδειγμα, ο οδηγός στρέφει το βλέμμα του σε ένα ψηφιακό cockpit και ο συνοδηγός σε ακόμα μία οθόνη πληροφοριών. Από εκεί και πέρα, είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο πως η Genesis θα τοποθετήσει στο GV80 συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, που προέρχονται από ανώτερες κατηγορίες. Σε ό,τι αφορά το μέγιστο αριθμό επιβατών και τα καθίσματά τους, το SUV των Κορεατών θα έχει κατά βάση πέντε καθίσματα και, προαιρετικά, θα μπορεί να φτάσει ακόμα και τα επτά, σε τρεις σειρές καθισμάτων.
Όπως το G80, έτσι και το GV80 θα βασιστεί στην πισωκίνητη πλατφόρμα του ομίλου, η οποία μπορεί να φιλοξενήσει ακόμα και την τετρακίνηση. Σχετικά με την γκάμα των κινητήρων, το GV80 θα μιμηθεί σε μεγάλο βαθμό ό,τι συμβαίνει και κάτω από το καπό του G80. Το τελευταίο εφοδιάζεται με ένα V6 3,8 λίτρων, ένα V8 5,0 λίτρων και έναν biturbo V6 3,3 λίτρων. Ο οκτακύλινδρος κινητήρας συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα και συνθέτουν ένα υβριδικό σύστημα κίνησης, ενώ για τις ευρωπαϊκές αγορές τα σχέδια των Κορεατών περιλαμβάνουν επίσης έναν τετρακύλινδρο, turbo κινητήρα βενζίνης με 255 ίππους, καθώς και έναν diesel με 200 ίππους.
Σύμφωνα με το διευθύνοντα σύμβουλο της Genesis, Manfred Fitzgerald, η εταιρεία του θα προωθήσει τα μοντέλα της και στην Ευρώπη μέσα στο 2020. Εκτός από το SUV και τη λιμουζίνα, η Genesis σχεδιάζει να λανσάρει και ένα coupe μέσα στην γκάμα των εκδόσεων της σειράς “80”. Μία κατηγορία πιο κάτω θα κατασκευαστεί το GV70, που θα είναι ανταγωνιστής της BMW X3. Θα βασίζεται στη λιμουζίνα G70, που παρουσιάστηκε ήδη το 2017. Προς τα… πάνω, η γκάμα των μοντέλων της Genesis θα συμπληρωθεί από το G90, το οποίο θα είναι στις διαστάσεις μιας Mercedes S-Class.
Το GV80 θα διατίθεται στην αγορά της Νότιας Κορέας μέσα στον Ιανουάριο του 2020 και χωρίς μεγάλη καθυστέρηση θα ακολουθήσουν οι αγορές της βόρειας Αμερικής, της Ρωσίας, της Μέσης Ανατολής και της Αυστραλίας.