Στο τελευταίο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο “Imagine by KIA” συγκέντρωσε πάνω του πολλά βλέμματα. Ωστόσο, οι Κορεάτες δεν περιορίστηκαν μόνο στο… «φαίνεσθαι», αφού σκοπεύουν να κατασκευάσουν και να παράγουν από το 2021 ένα μοντέλο ευρείας παραγωγής, που σχεδιαστικά βασίζεται στο “Imagine by KIA”.
Πάντως, στο πρωτότυπο μοντέλο της KIA είναι δύσκολο να βρει κανείς θήκες και αποθηκευτικούς μικροχώρους. Άλλωστε, στα studio της κορεατικής εταιρείας στη Φρανκφούρτη κατασκευάστηκε ένα αυτοκίνητο, που -κατ’ αρχάς- είναι μία 4θυρη οικογενειακή λιμουζίνα, αλλά έχει επίσης στοιχεία από SUV ή crossover μοντέλα. Σύμφωνα και με τον επικεφαλής του τομέα σχεδίασης στην Ευρώπη, Gregory Guillaume, οι Κορεάτες θέλουν να δείξουν με το πρωτότυπό τους ότι η ηλεκτροκίνηση δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται μόνο με τη λογική, αλλά επίσης πιο ζεστά και πιο ανθρώπινα σε σχέση με έως τώρα. Έτσι, ο καθένας οφείλει να δει τον «εξηλεκτρισμό» από μία πιο συναισθηματική σκοπιά.
Η πρόσοψη είναι αυτή των μελλοντικών ηλεκτροκίνητων της KIA!
Με δεδομένο πως τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα δε χρειάζεται να έχουν γρίλια ψυγείου, η KIA χρησιμοποίησε αυτήν την ιδιαιτερότητα προς όφελός της. Με κωδικό «μύτη της τίγρης» η σχεδιαστική ομάδα του Guillaume προχώρησε σε ένα θαύμα, το οποίο μπορείτε να απολαύσετε από τις φωτογραφίες μας. Τα LED φωτιστικά σώματα αποτελούνται από μπλοκ ακρυλικού γυαλιού, στα οποία οι δύο σκάλες των κανονικών φώτων και των μεγάλων διαχωρίζονται από οριζόντιες φωτιστικές γραμμές. Ο Guillaume υποστηρίζει, πως αυτό το σχέδιο μπορεί να αποτελέσει το σήμα κατατεθέν των μελλοντικών ηλεκτροκίνητων μοντέλων της KIA.
Ακόμα ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του Imagine by KIA είναι οι δομές, που θυμίζουν κουτιά στις μπροστινές εισαγωγές αέρα στα πλάγια, όπως επίσης οι ζάντες των 22 ιντσών. Τα δε ελαστικά (225/35), που εξελίχθηκαν σε συνεργασία με την Goodyear, υποστηρίζουν την τεχνολογία των αισθητήρων. Το πρωτότυπο της KIA διαθέτει ακμές, οι οποίες περιλαμβάνουν βαφή έξι στρωμάτων, με εφέ χρωμίου, αλλά και υψηλή γραμμή ώμων με μικρού ύψους παράθυρα. Από την πλευρά του, το μπροστινό παρμπρίζ, ουσιαστικά, επεκτείνεται στην οροφή και καταλήγει στο πίσω μέρος, που χαμηλώνει απαλά στο πίσω μέρος, με αποτέλεσμα αυτό να βελτιώνει στο καλύτερο δυνατό την αεροδυναμική. Το τελευταίο ισχύει και για το επενδυμένο κάτω μέρος του πατώματος και την πίσω κολώνα, που είναι διπλού τοιχώματος. Τέλος, στη θέση των κλασικών εξωτερικών καθρεπτών βρίσκονται κάμερες.
Τελείως επίπεδο πάτωμα φόρτωσης και δύο χώροι αποσκευών
Το ηλεκτροκίνητο μοντέλο της KIA δε χάνει τίποτε από την πρακτικότητα, που γνωρίζουμε από τα αυτοκίνητα συμβατικής τεχνολογίας. Άλλωστε, το πρωτότυπο έχει διαστάσεις ενός μεσαίου μοντέλου, τις οποίες η κορεατική εταιρεία εκμεταλλεύεται άριστα, έτσι ώστε οι χώροι να είναι μεγάλοι. Μάλιστα, πέρα από το συνηθισμένο χώρο αποσκευών το Imagine είναι σε θέση να φιλοξενήσει αποσκευές και κάτω από το μπροστινό καπό. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα καθίσματα από δέρμα και μετάξι. Στην μπροστινή σειρά είναι, φυσικά, ξεχωριστά, αλλά πίσω είναι ενοποιημένα. Στο μπροστινό μέρος την παράσταση «κλέβουν» οι 21 εξαιρετικά λεπτές οθόνες, οι οποίες καταλαμβάνουν όλο το χώρο κατά το συνολικό πλάτος του αυτοκινήτου. Από πλευράς κινητήρα του Imagine, η KIA δεν έχει δώσει μέχρι στιγμής πολλές πληροφορίες. Το μόνο, που είναι γνωστό μέχρι στιγμής είναι πως η μπαταρία φορτίζεται ασύρματα.