Το αυτοκίνητο υιοθετεί το Peugeot i-Cockpit® 3D τελευταίας γενιάς, καθώς και εξοπλισμό που έχει σχεδιαστεί με ότι καλύτερο έχει να προσφέρει η Peugeot από πλευράς τεχνογνωσίας. Το νέο μοντέλο προσφέρει την ελευθερία επιλογής (Power of Choice) μέσα από 3 τύπους κινητήρων: ηλεκτρικό, βενζίνης και diesel, με όλους να εξασφαλίζουν εντυπωσιακές και ταυτόχρονα οικονομικές επιδόσεις.
Ο κόσμος αλλάζει. Νέες προκλήσεις επιζητούν νέες απαντήσεις σε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία. Με τα 208 χρόνια της ιστορίας της, η Peugeot ακολουθεί πιστά τη δέσμευσή της, βαδίζοντας σταθερά προς την εποχή της ενεργειακής μετάβασης. Με το νέο SUV Peugeot 2008 επιβεβαιώνεται το συναρπαστικό και εμπνευσμένο όραμα της μάρκας για το μέλλον της αυτοκίνησης και αποδεικνύεται ότι η τεχνολογία και η απόλαυση δεν
είναι δύο έννοιες ασύμβατες και ότι ένα αυτοκίνητο μπορεί να γοητεύσει! Το νέο 2008 προέρχεται από την καρδιά της κατηγορίας των compact SUV, συμβάλλοντας στο δόγμα που αποτελεί και τη σημερινή επιτυχία των μοντέλων της Peugeot : κυριαρχία μέσω του design και σαφής διαφοροποίηση μέσω της καινοτομίας και της τεχνολογίας.
Δυναμικό και ξεχωριστό σε εμφάνιση, το νέο 2008 μοιάζει με σμιλευμένο αντικείμενο του πόθου. Εκπληρώνει τις φιλοδοξίες για τη δημιουργία μίας νέας και εντυπωσιακής σελίδας στην ιστορία των SUV της Peugeot και βρίσκεται σε απόλυτη σχεδιαστική συνάφεια με τα σημερινά μοντέλα της μάρκας, επιδεικνύοντας παράλληλα και μία δική του ξεχωριστή προσωπικότητα.
Οι απόλυτα ισορροπημένες γραμμές και οι ιδανικές αναλογίες συνθέτουν την εικόνα ενός SUV με έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ που κάνει το καπό να μοιάζει πιο οριζόντιο και συντελεί στη δημιουργία μίας εικόνας έντονου δυναμισμού. Το αυτοκίνητο ξεχωρίζει ακόμα και από τους μεγάλους τροχούς και τα τονισμένα προστατευτικά «φρύδια» των φτερών. Το εμπρός μέρος ξεχωρίζει χάρη στη μεγάλη μάσκα, το σμιλεμένο καπό και τα LED φώτα ημέρας που παραπέμπουν σε δόντια λιονταριού.
Εντυπωσιακές είναι και οι γραμμές του προφίλ που τραβούν αμέσως τα βλέμματα, χάρη στην τριγωνική διαμόρφωση των επιφανειών του. Το αποτέλεσμα είναι ένα ζωντανό και δυναμικό στυλ, που αντιπροσωπεύει ένα πραγματικό τεχνολογικό επίτευγμα σε ότι αφορά τη συνοχή των επιμέρους τμημάτων. Αυτές οι γραμμές καταλήγουν στην πίσω πόρτα, αναδεικνύοντας μια αδιαμφισβήτητη συνοχή και μία συνολική ομοιογένεια. Η συνολική εικόνα αντανακλά στιβαρότητα, πράγμα που φαίνεται ακόμα και από τους μεγάλους τροχούς (690χλστ.), και τα έντονα ‘φουσκωμένα’ φτερά. Οι ζάντες των 18” διαθέτουν ειδικά ένθετα που συγκεντρώνουν δύο πλεονεκτήματα : ευκολότερη εξατομίκευση και σημαντικό περιορισμό του βάρους : 4 κιλά μόνο από τους τροχούς.
Μυώδες, με έντονα φαρδείς ώμους, το πίσω μέρος περιλαμβάνει τα φωτιστικά σώματα με τη γνώριμη πλέον από το νέο 208, μαύρη γυαλιστερή ‘φάσα’ ανάμεσά τους, και την εξάτμιση με τη διπλή απόληξη, στις εκδόσεις 1.2 PureTech 130hp & 155hp GT Line και GT.
Η τεχνολογία που αγαπήθηκε ιδιαίτερα από 5 εκατομμύρια πελάτες σε ολόκληρο τον κόσμο, παρουσιάζεται τώρα στο νέο 2008, σε μία εντελώς νέα μορφή. Όλες οι πληροφορίες εμφανίζονται ακριβώς μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10’’ 3D, στο βασικό εξοπλισμό από την έκδοση Allure, παρουσιάζει όλες τις ενδείξεις με τη μορφή ολογράμματος. Οι πληροφορίες εμφανίζονται πιο κοντά ή πιο μακριά από τα μάτια του οδηγού, ανάλογα με τη σημαντικότητα και τον επείγοντα χαρακτήρα τους, μειώνοντας έτσι κατά μισό περίπου δευτερόλεπτο το χρόνο αντίδρασής του. Το νέο i-Cockpit® 3D που παρουσιάστηκε στο νέο 208, αποτελεί μία πραγματική καινοτομία, μια παγκόσμια πρωτιά στην κατηγορία. Βελτιώνει με κάθε τρόπο την οδήγηση: αποτελεσματικότητα, ευκολία ανάγνωσης πληροφοριών και ασφάλεια, βρίσκονται πάντα σε πρώτη προτεραιότητα.
Ανάλογα με την έκδοση, η οθόνη αφής μπορεί να έχει διαγώνιο μέχρι και 10 ίντσες και ελέγχεται από διακόπτες αφής πίσω από τους διακόπτες αεροπορικού τύπου. Η ακρίβεια στη συναρμολόγηση και η αξιοπιστία κάνουν επίσης αισθητή την παρουσία τους, καθώς, εκτός από την εμφάνιση, ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί και στην αίσθηση της αφής, γεγονός που πιστοποιείται και από τη χρήση μαλακών επενδύσεων στο ταμπλό και εκλεπτυσμένων υλικών σε διάφορα σημεία του εσωτερικού, όπως το Alcantara® ή το δέρμα Nappa®. Τα πάνελ των θυρών και οι διακοσμητικές λεπτομέρειες του ταμπλό έχουν εμφάνιση “ανθρακονήματος”, ενώ ο έλεγχος του κιβωτίου EAT8, είναι αποκλειστικά ηλεκτρικός (“shift and park by wire”), εξασφαλίζοντας έτσι σχεδόν ‘διαισθητική’ λειτουργία. Οι αλλαγές πραγματοποιούνται και μέσω των ‘paddles’ στο τιμόνι, ώστε ο οδηγός να έχει πάντα τον έλεγχο.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Ο ηχητικός εξοπλισμός που ήδη συναντάμε στα 3008, 5008 και 508, είναι πλέον διαθέσιμος και στο νέο 2008. Το σύστημα περιλαμβάνει 10 ηχεία και χρησιμοποιεί τεχνολογία που συνήθως απαντάται σε κορυφαία οικιακά ηχοσυστήματα της FOCAL.
Βασισμένο στη πλατφόρμα τελευταίας γενιάς CMP (Common Modular Platform), το νέο 2008 είναι ένα όχημα που δίνει τη δυνατότητα πολλαπλών επιλογών σε ότι αφορά την κίνησή του. Προσφέρει την ελευθερία επιλογής του τύπου του κινητήρα ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε χρήστη : 100% ηλεκτρικό, βενζίνης ή diesel, ενώ για οδήγηση «a la carte», το αυτοκίνητο ανάλογα με την έκδοση, διαθέτει και επιλογέα προγραμμάτων οδήγησης : “Eco”, “Normal” και “Sport”. Για τις αποδράσεις εκτός πόλης, υπάρχει και το προαιρετικό Advanced Grip Control που συνδυάζεται με το σύστημα υποβοήθησης κίνησης σε κατηφόρα (Hill Assist descent control) και βοηθά τον οδηγό στον καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου σε συνθήκες κατάβασης απότομων κλίσεων.
Η οικονομία αποτέλεσε τον ακρογωνιαίο λίθο στην εξέλιξη του συγκεκριμένου μοντέλου, καθώς όλοι οι κινητήρες διαθέτουν ελεγχόμενη εισαγωγή αέρα, τροχούς που κατευθύνουν τη ροή του αέρα, βελτιώνοντας έτσι τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Η γκάμα διατίθεται σε 4 εκδόσεις : Active, Allure, GT Line και GT, όλες διαθέσιμες με κινητήρα 100% ηλεκτρικό, βενζίνης ή diesel. Οι κορυφαίες εκδόσεις GT Line και GT διακρίνονται χάρη στα ειδικά στιλιστικά τους γνωρίσματα.
H ηλεκτροκίνηση μπορεί να είναι συναρπαστική. Για αυτό τον λόγο το πρώτο ηλεκτροκίνητο SUV της Peugeot σας δίνει τη δυνατότητα να πάρετε μία γεύση της νέας εποχής συγκινήσεων: o οδηγός απολαμβάνει μία υψηλού επιπέδου κίνηση χωρίς ίχνος κραδασμών και θορύβου. Η απόλαυση συμπληρώνεται και από το αίσθημα της ελευθερίας κίνησης στο κέντρο της πόλης ακόμα και σε περιοχές απαγόρευσης της κυκλοφορίας των συμβατικών οχημάτων.
Ο κινητήρας με την ισχύ των 100 kW (136 ίπποι) και την άμεσα διαθέσιμη ροπή των 260Nm, εξασφαλίζει σε κάθε περίπτωση μία μοναδική ευκολία οδήγησης. Η μεγάλη ισχύς των 50 kWh της μπαταρίας χαρίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία της τάξεως των 310 χιλιομέτρων, σύμφωνα με το νέο πρότυπο WLTP. Η συγκεκριμένη μπαταρία καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000χλμ. για το 70% της ικανότητας φόρτισής της.
Όλες οι πληροφορίες σχετικά με τη ροή και την κατανάλωση ενέργειας, απεικονίζονται στην κεντρική οθόνη και στην οθόνη του i-Cockpit® 3D, με τρόπο άμεσα κατανοητό από τον οδηγό.
Οι μπαταρίες βρίσκονται ιδανικά τοποθετημένες στο πάτωμα, διασφαλίζοντας ότι η επιλογή της ηλεκτρικής έκδοσης δεν θα επηρεάσει καθόλου τις επιδόσεις του νέου 2008. Επιπλέον, η διάταξη αυτή εξασφαλίζει ότι οι διαστάσεις του χώρου των επιβατών και του πορτμπαγκάζ παραμένουν ακριβώς ίδιες με τις αντίστοιχες εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσεως.
Ένα θεμελιώδες μέγεθος που ανέκαθεν χαρακτήριζε τα μοντέλα της Peugeot, είναι και η δυναμική τους συμπεριφορά. Στο νέο e-2008, έχει δοθεί ιδιαίτερη σημασία στο χαρακτηριστικό αυτό καθώς η οδική του συμπεριφορά δεν διαφοροποιείται καθόλου σε σχέση με τα βενζινοκίνητα ή τα μοντέλα diesel. Οι άξονες μετάδοσης έχουν τροποποιηθεί κατάλληλα και η κατανομή του βάρους είναι ιδανική.
Μέσω της οθόνης πλοήγησης του αυτοκινήτου, ή μέσω της εφαρμογής MyPeugeot του smartphone σας, είναι δυνατός και ο προγραμματισμός συγκεκριμένης ώρας φόρτισης. Με αυτή τη λειτουργία μπορεί κανείς να ξεκινήσει ή να σταματήσει από απόσταση τη διαδικασία φόρτισης.
Πλήρως εναρμονισμένοι με τις τελευταίες προδιαγραφές εκπομπών Euro 6, οι κινητήρες εσωτερικής καύσεως ενσωματώνουν τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις της εταιρείας και διαθέτουν όλοι σύστημα Stop & Start, φίλτρο μικροσωματιδίων και πολύ χαμηλές εκπομπές CO2.
Δείτε τον τιμοκατάλογο: