Το cockpit της νέας Escalade δεν είναι μόνο ψηφιακό. Σύμφωνα με ό,τι ανακοινώνει η Cadillac, η οθόνη είναι η πρώτη curved OLED με διαγώνιο 38 ιντσών! Στην ουσία, ο λόγος γίνεται για δύο οθόνες, που είναι τοποθετημένες η μία δίπλα στην άλλη. Η εικόνα τους, πάντως, αναμένεται να είναι μοναδική, καθώς είναι σε ανάλυση 4Κ, με αποτέλεσμα ο θεατής να βλέπει ένα ιδιαίτερα μαύρο… μαύρο, αλλά και τη μεγαλύτερα παλέτα χρωμάτων της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Αυτόνομη κατά το επίπεδο 2
Μπροστά από την οθόνη υψηλής ανάλυσης ο οδηγός έχει ενώπιον του ένα τιμόνι τριών ακτινών και κλασικούς μοχλούς στην κολώνα του. Εκτός από τη νέα, τρίτη γενιά του συστήματος πολυμέσων της GM, στο εσωτερικό της Escalade θα είναι «παρών» και το σύστημα “Super Cruise”, το οποίο παρέχει λειτουργία αυτόνομης οδήγησης κατά το επίπεδο 2. Πάντως, συνολικά η Cadillac δηλώνει πως το full size SUV της είναι και πάλι βελτιωμένο σε ό,τι αφορά την πολυτέλεια και την άνεση.
Η νέα Cadillac Escalade, στην 5η γενιά της, διαθέτει σχεδίαση με πολλές ακμές και παραπέμπει στην Cadillac XT6. Τα μπροστινά φωτιστικά σώματα δεν είναι μεγάλου ύψους και «αγκαλιάζουν» την τεράστια γρίλια του ψυγείου. Επίσης, μεγάλα μέρη χρωμίου βάζουν τη δική τους πινελιά στην πρόσοψη, αλλά και στο πλάι της Escalade.
Κορυφαίος κινητήρας με 550 turbo ίππους
Σχετικά με τις διαστάσεις, η νέα Escalade έχει πλέον αυξημένο μήκος, που φτάνει τα 5,18 μ. Κάτω από το γεμάτο ακμές αμάξωμα βρίσκεται η πλατφόρμα Τ1, που χρησιμοποιείται επίσης από τα Chevrolet Suburban και GMX Yukon. Η χρήση της επέτρεψε στο SUV της Cadillac να έχει λιγότερο βάρος κατά 130 κιλά! Για πρώτη φορά, δε, η Escalade θα εφοδιάζεται στον πίσω άξονά της με ανεξάρτητη ανάρτηση, αλλά και ανάρτηση αέρος, που θα ρυθμίζει και το ύψος του αμαξώματος.
Από πλευράς κινητήρα και κιβωτίου ταχυτήτων, ο V8 των 6,2 λίτρων, ισχύος 420 ίππων και μέγιστης ροπής 624 Nm, θα είναι ο πάροχος της δύναμης και ο… μεταφορέας της στους πίσω τροχούς θα είναι το αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων. Όχι, πως δε θα υπάρξουν τετρακίνητες εκδόσεις, απλώς αυτές θα στοιχίσουν επιπλέον χρήματα. Το ίδιο ισχύει για την κορυφαία σπορ έκδοση “V-sport”, που εφοδιάζεται με κινητήρα twin turbo, 4,2 λίτρων, και έχει ισχύ 550 ίππων και μέγιστη ροπή 850 Nm. Τρίτη επιλογή σε ό,τι έχει να κάνει με τους κινητήρες θα είναι σε σύντομο χρονικό διάστημα ο ηλεκτροκινητήρας της αντίστοιχης έκδοσης της Escalade, που έχει σκοπό να λανσάρει η GM. Πάντως, και οι τρεις κινητήρες προβλέπεται να τοποθετηθούν και στην long εκδοχή ESV.