Η κορυφαία αυτή επίδοση αποκτά ακόμα μεγαλύτερη διάσταση και σημασία με δεδομένο το γεγονός ότι όλες οι δοκιμασίες στις οποίες υπεβλήθη το νέο, κόμπακτ crossover μοντέλο της Ford πραγματοποιήθηκαν υπό το νέο, αυστηρότερο πρωτόκολλο δοκιμών του Euro NCAP, το οποίο τέθηκε για πρώτη φορά σε εφαρμογή το 2018.
Αναλυτικότερα, ο ανεξάρτητος οργανισμός αξιολόγησης Euro NCAP απένειμε στο νέο Ford Puma υψηλή βαθμολογία για την προστασία ενηλίκων επιβατών και παιδιών δίνοντάς του «άριστα» τόσο στις δοκιμές πλευρικών συγκρούσεων σε μπαριέρα, όσο και για τις πιο σοβαρές πλευρικές προσκρούσεις σε στύλο. Επίσης, ο οργανισμός εκθείασε την αποτελεσματικότητα των τεχνολογιών υποστήριξης της οδήγησης του αυτοκινήτου.
Συνολικά, πέραν της ισχυρής δομής του αμαξώματος, στις τεχνολογίες που διασφαλίζουν στο νέο Ford Puma κορυφαία επίπεδα ασφάλειας περιλαμβάνονται τα συστήματα ασφάλειας και υποστήριξης της οδήγησης Adaptive Cruise Control με Stop & Go, Speed Sign Recognition και Lane Centring, Blind Spot Information System (BLIS) με Cross Traffic Alert, Enhanced Active Park Assist/Active Park Assist 2, Evasive Steering Assist, Intelligent Speed Limiter, Lane-Keeping System με Road Edge Detection, Local Hazard Information, Post-Collision Braking, Pre-Collision Assist με Active Braking και Wrong Way Alert.
«Είτε συμβάλλοντας στην αποφυγή ατυχημάτων, είτε προστατεύοντας οικογένειες κατά τη διάρκεια ατυχημάτων, ή ακόμα και ενεργοποιώντας τα φρένα για να αποφευχθούν δευτερεύουσες συγκρούσεις, η ασφάλεια ήταν η πρωταρχική προτεραιότητα για όλη την ομάδα εξέλιξης του Puma» δήλωσε ο Joerg Beyer, executive director, Engineering, Ford Ευρώπης.
Στους επιμέρους τομείς αξιολόγησης ο Euro NCAP απένειμε στο νέο Ford Puma βαθμολογία 94% στον τομέα της προστασίας των ενηλίκων επιβατών, 84% στην προστασία των παιδιών, 77% στην προστασία των ευάλωτων χρηστών του δρόμου – όπως είναι για παράδειγμα οι ποδηλάτες – καθώς και 74% για τα συστήματα υποστήριξης και ασφάλειας με τα οποία εξοπλίζεται. Επιπρόσθετα, το νέο Ford Puma απέσπασε συνολικά 16 βαθμούς στις δοκιμές πλευρικής πρόσκρουσης και 12 βαθμούς για την εγκατάσταση των συστημάτων συγκράτησης παιδιών.
«Το στάνταρ αυτόνομο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης λειτούργησε άριστα στις δοκιμές με χαμηλές ταχύτητες, όπου συμβαίνουν αρκετοί τραυματισμοί, ενώ οι συγκρούσεις αποφεύχθηκαν ή μετριάστηκαν σε όλα τα σενάρια δοκιμών» αναφέρει στην επίσημη αναφορά του ο οργανισμός Euro NCAP.
Για την επίτευξη της κορυφαίας αυτής επίδοσης στον τομέα της ασφάλειας, το νέο Ford Puma είχε επιπλέον άσους στο μανίκι του, όπως οι 12 αισθητήρες υπερήχων, τα τρία ραντάρ και οι δύο κάμερες που βρίσκονται εγκατεστημένα περιμετρικά του οχήματος για την υποστήριξη μιας σειράς τεχνολογιών που τοποθετούνται κάτω από την ομπρέλα της ονομασίας Ford Co-Pilot360 που βελτιώνουν την προστασία των επιβατών, την οδήγηση και τη διαδικασία στάθμευσης. Όλες οι τεχνολογίες του νέου Ford Puma είναι σχεδιασμένες ώστε να καθιστούν την εμπειρία οδήγησης κάτω από όλες τις συνθήκες πιο άνετη, λιγότερο απαιτητική, πιο απολαυστική και πάνω απ’ όλα ασφαλέστερη.