Ήρθε, λοιπόν, μετά από τους Γερμανούς και η σειρά άλλων, όπως των εταιρειών του ομίλου PSA να ανακαλέσει αυτοκίνητα εξαιτίας αυξημένων τιμών καυσαερίων. Την είδηση αναφέρει η γερμανική ιστοσελίδα “Kfz-Rückrufe.de”, που επικαλείται «σχετικά μηνύματα από υπηρεσίες ευρωπαϊκών κρατών». Εκπρόσωπος του ομίλου δήλωσε πως η ανάκληση έχει βάση, αλλά δεν κατέθεσε κάτι περαιτέρω για τις λεπτομέρειες.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα, είναι απαραίτητο στα περισσότερα αυτοκίνητα κατά τη διάρκεια μιας ενέργειας, διάρκειας μισής ώρας, να γίνει μέσω αναβάθμισης του software η βελτίωση της ηλεκτρονικής διαχείρισης του «συμβιβασμού ανάμεσα στα σωματίδια και τις εκπομπές NOx». Σε πανευρωπαϊκό επίπεδο πρόκειται για έναν εξαψήφιο αριθμό αυτοκινήτων, ο οποίος περιλαμβάνει τόσο βενζινοκίνητες όσο και diesel εκδόσεις. Σε ό,τι αφορά τη Γερμανία η ανάκληση αφορά συνολικά σε 29.000 αυτοκίνητα των Citroen, DS και Peugeot.
Πολλές διαφορετικές σειρές επηρεάζονται
Σε ό,τι αφορά τις βενζινοκίνητες εκδόσεις πρόκειται για μοντέλα της Citroen (C3, C3 Aircross και C-Elysee), καθώς και της Peugeot (208, 2008 και 301), που κατασκευάστηκαν μεταξύ του Φεβρουαρίου του 2017 και του Απριλίου του 2019. Από πλευράς diesel εκδόσεων ο… κατάλογος είναι μακρύτερος και αφορά σε μοντέλα, που κατασκευάστηκαν ανάμεσα στον Ιούλιο του 2013 και το Μάιο του 2016. Από τη Citroen ο λόγος γίνεται για τα C3 Picasso, C4 και C4 Picasso, από την DS για τα DS3, DS4 και DS5, ενώ καλούνται στα συνεργεία, επίσης, οι κάτοχοι των Peugeot 208, 308, 508, 2008, 3008 και 5008 της προαναφερθείσας περιόδου.
Τέλος, σε επιπλέον περίπου 3.000 αυτοκίνητα, που κατασκευάστηκαν μεταξύ τελών του 2016 και μέσων του 2018, πρέπει να επιθεωρηθεί το φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων και, αν χρειαστεί, να αντικατασταθεί κιόλας. Αυτό ενδέχεται να διαρκέσει έως και τρεις ώρες και αφορά πολλά μοντέλα. Συγκεκριμένα: Citroen Berlingo, C3, C4 Cactus, C4 Picasso, Spacetourer/Jumpy, καθώς και DS7 Crossback, αλλά και Peugeot 208, 308, 508, 2008, 3008, 5008, Traveller/Expert και Rifter/Partner.