Όταν κανείς μπορεί και κάνει τα περισσότερα πράγματα μόνος του, τότε καταλήγει να κατασκευάσει ο ίδιος το ηλεκτροκίνητο μοντέλο που επιθυμεί, προκειμένου να συμμετάσχει στους αγώνες Ηλεκτροκίνητων Αυτοκινήτων Τουρισμού (ETCR). Έτσι, λοιπόν, έκανε η ιδιωτική αγωνιστική ομάδα “Romeo Ferraris” από τη Monza της Ιταλίας και έφτιαξε μία ηλεκτροκίνητη έκδοση της σπορ λιμουζίνας Giulia.
Ανώτερη ισχύς 671 ίππων
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Εντάξει, αν κρίνουμε από την εμφάνιση του αυτοκινήτου, εμείς δεν παρατηρούμε κάποιες φοβερές εμφανισιακές αλλαγές. Και γιατί, άλλωστε, να αλλάξει κανείς το πανέμορφο σχήμα της Giulia, πόσω μάλλον από τη στιγμή που η ίδια, η μητρική, εταιρεία παρέχει στην όλη κατασκευή σχεδόν τα πάντα: Κινητήρα, κιβώτιο ταχυτήτων, μπαταρία και μερικά επιπλέον μέρη. Παρόλο, όμως, που η Alfa Romeo δίνει στη “Romeo Ferraris” σχεδόν τα πάντα, η πρόκληση για την ιδιωτική φίρμα παραμένει. Βάση, λοιπόν, είναι το τετράθυρο αυτοκίνητο και, από εκεί και πέρα, για την απαιτούμενη ενέργεια φροντίζει μία μπαταρία 65 kWh. Η διαρκής ισχύς της φτάνει τους 408 ίππους, ενώ το ανώτερο σημείο, που φτάνει, είναι 671 ίπποι. Κινητήριος άξονας είναι ο πίσω.
Η αγωνιστική ομάδα “Romeo Ferraris” έχει εμπειρία στη μετατροπή αυτοκινήτων της Alfa Romeo για αγωνιστική χρήση. Μάλιστα, στους αγώνες TCR εκπροσωπούνται ήδη με μία Giulietta. Πάντως, με τις πρώτες εικόνες, που δημοσιοποίησαν οι Ιταλοί μέσω Instagram, αποκάλυψαν ποια θα είναι η όψη της ηλεκτροκίνητης Giulia. Φυσικά, δε θα λείπουν τα χαρακτηριστικά χρώματα της ιταλικής σημαίας (πράσινο, άσπρο, κόκκινο), όπως επίσης η τεράστια αεροτομή στο πίσω καπό. Οι αγώνες ETCR θα ξεκινήσουν το 2020 με τέσσερις αγώνες, αλλά στα χρόνια που θα ακολουθήσουν προβλέπεται ο αριθμός τους να αυξάνεται. Εκτός από την Giulia θα δούμε επίσης την ηλεκτροκίνητη έκδοση του Hyundai Veloster N, ενώ το «παρών» αναμένεται να δώσει και η Cupra.
Δεν είναι βέβαιο αν από την αγωνιστική, ηλεκτροκίνητη Giulia θα περάσει οτιδήποτε στην παραγωγή, ειδικά από τη στιγμή, που το όλο έργο υλοποιείται χωρίς τη συμμετοχή της Alfa Romeo. Βέβαια, ένα μοντέλο δρόμου με 671 ηλεκτροκίνητους ίππους έχει σαφέστατα τη δική του γοητεία.