Το Rimac C-Two, που μέχρι πρότινος ονομαζόταν ακόμη “Concept 2”, δεν έχει προλάβει να περάσει στην αγορά ακόμη και ο επικεφαλής της εταιρείας, Mate Rimac, σκέφτεται κιόλας περαιτέρω εκδόσεις του. «Οι μελλοντικές εκδοχές του αυτοκινήτου θα είναι προσανατολισμένες στις αγωνιστικές πίστες», δήλωσε ο Κροάτης παράγοντας σε γνωστό, βρετανικό περιοδικό αυτοκινήτου. Στη σύγχρονη μορφή του το C-Two είναι ρυθμισμένο να παρέχει περισσότερη άνεση, όπως προκύπτει από τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα και τα ελαστικά «καθημερινής χρήσης».
Έχει βάλει ο Rimac στο στόχαστρο το ρεκόρ στο Nürburgring;
«Οπωσδήποτε θα με ενδιέφερε κάτι τέτοιο, αλλά δε θα το επιχειρήσω πιθανότατα με το C_Two», σημείωσε ο Mate Rimac. Στο κάτω κάτω, οι σύγχρονοι κάτοχοι του ρεκόρ, VW ID.R και Nio EP9, είναι εν τέλει αγωνιστικά αυτοκίνητα, ενώ το Rimac ένα απλό, καθημερινά χρησιμοποιούμενο ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο.
Προς το παρόν ο Rimac ασχολείται με την τελική… πινελιά, προκειμένου το C_Two να προλάβει στα τέλη του 2020 να κάνει το προγραμματισμένο ντεμπούτο του στις αγορές. Έτσι, βρίσκονται αυτόν τον καιρό στη διάσημη πίστα υπερυψηλών ταχυτήτων του Nardo της νότιας Ιταλίας πολλοί δοκιμαστές και εξελικτές. Η εν λόγω πίστα, μάλιστα, είναι εντωμεταξύ ιδιοκτησίας της εμπορικής συμμάχου των Κροατών, Porsche. Στο πρόγραμμα υπάρχουν, επίσης, crash test. Μάλιστα, η Rimac διεξήγαγε πέντε δοκιμές πρόσκρουσης, από τις οποίες δημοσίευσε φωτογραφίες.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Το δεύτερο σπορ μοντέλο των Κροατών θα είναι επίσης αμιγώς ηλεκτροκίνητο. Το C_Two είναι μεγαλύτερο σε μέγεθος και ακόμα πιο πολυτελές σε σχέση με το Concept 1, αλλά παραμένει ένα διθέσιο. Από το C_Two θα δούμε μόνο 100 με 150 μονάδες, με τις 20 να κατασκευάζονται τον πρώτο πλήρη χρόνο παραγωγής. Και, βέβαια, όσο πιο μικρή η παραγωγή, τόσο πιο υψηλή θα είναι η τιμή.
Ο Rimac κάνει λόγο για ένα κόστος κτήσης, που θα ξεπερνά το 1 εκατ. ευρώ.
Με 1.915 ίππους στα 412 χλμ./ώρα
Το Rimac C_Two θα εφοδιάζεται με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, δύο ανά άξονα. Η συνολική ισχύς τους είναι 1.915 ίπποι, ενώ η ροπή φτάνει τα 2.300 Nm. Χάρη στις παραπάνω τιμές, η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα θα είναι ζήτημα ούτε 2 δευτ., ενώ τα 300 χλμ./ώρα θα έρχονται μετά από 11,8 δευτ. Η ανακοινωθείσα τελική ταχύτητα φτάνει τα 412 χλμ./ώρα! Η μπαταρία του σπορ αυτοκινήτου είναι 120 kWh και σε κανονικούς ρυθμούς οδήγησης έχει αυτονομία 650 χλμ. Μέσω ταχυφορτιστή φορτίζεται σε ποσοστό 80% σε 30 λεπτά.