Όταν σε μία Cadillac υπάρχουν πολλά σπορτίφ στοιχεία, οι Αμερικανοί προσθέτουν μετά από την ονομασία του μοντέλου και το γράμμα “V”. Αυτή η… τιμή έγινε πλέον και στις δύο λιμουζίνες CT5 και CT4. Μάλιστα, η δεύτερη δεν είναι καθόλου σχετικά συνηθισμένη, αφού στο παρελθόν δεν είχε ξανά τέτοια έκδοση. Σήμερα, όμως, η CT4-V εφοδιάζεται με ένα τετρακύλινδρο turbo κινητήρα 2,7 λίτρων, 320 ίππων, μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα, μπλοκέ διαφορικό και αυτόματο κιβώτιο 10(!) σχέσεων. Προαιρετικά, η CT4-V μπορεί να είναι και τετρακίνητη.
Υπερτροφοδοτούμενος εξακύλινδρος κινητήρας 3 λίτρων
Ανάλογες διαφοροποιήσεις έγιναν και στη μεγαλύτερη CT5-V, η οποία είχε λανσαριστεί στις αγορές στις αρχές του 2019. Έτσι, το μοντέλο της μεσαίας κατηγορίας εφοδιάζεται πλέον με έναν twin-turbo V6 κινητήρα, 3 λίτρων. Η ισχύς του φτάνει τους 360 ίππους και η μέγιστη ροπή του τα 549 Nm. Το προαναφερθέν αυτόματο κιβώτιο των 10 σχέσεων, το μπλοκέ διαφορικό, η μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα και το πρόγραμμα οδήγησης “V” θα διατίθενται και με την CT5-V, όπως επίσης τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Η CT5-V θα εφοδιάζεται με ζάντες 19 ιντσών, ενώ η CT4-V με τροχούς 18 ιντσών.
Πάντως, δεν είναι λίγοι αυτοί που υποστηρίζουν πως η τοποθέτηση της Cadillac στην κατηγορία των λιμουζίνων επιδόσεων θα έπρεπε να συνοδεύεται από μία σαφώς υψηλότερη ισχύ κινητήρων. Συγκριτικά, αναφέρουμε πως η BMW M4 Coupe έχει ισχύ 431 ίππων και πως ακόμα και η «μικρότερη» έκδοση της Mercedes-AMG C-Class έχει κάτω από το καπό της 390 ίππους. Ωστόσο, φαίνεται πως αυτές οι διαφορές έχουν ληφθεί υπόψη από τους υπευθύνους του μητρικού ομίλου, στον οποίο ανήκει η Cadillac, της GM. Γι’ αυτόν το λόγο, λοιπόν, είδαμε σε διάλειμμα αγώνα αυτοκινήτων στο Detroit δύο πρωτότυπα της Cadillac, με το αναμενόμενο… καμουφλάζ, να κάνουν γύρους στην πίστα.