Η Mercedes GLA είναι το τελευταίο από τα 7 μοντέλα της σειράς των μικρομεσαίων, η οποία περιλαμβάνει, εκτός από τις A- και B-Class, τις CLA, CLA Shooting Brake, τη σεντάν έκδοση της A-Class και την GLB. Η GLA βρίσκεται στις αγορές ήδη από το 2013, το 2017 υπέστη ένα facelift, και τώρα πλέον έχει σειρά η δεύτερη γενιά, που θα βασιστεί κι αυτή στην πλατφόρμα MFA2.
Η νέα Mercedes GLA δείχνει πιο συμπαγής
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, το πίσω τζάμι θα έχει πιο έντονη κλίση, ενώ οι πίσω πόρτες θα είναι πιο χαμηλές. Ταυτόχρονα, όμως, υπάρχει ήδη και ένα πρωτότυπο, που δείχνει να έχει ένα πιο έντονα coupe σχήμα. Κατά τα λοιπά, η νέα GLA θα υιοθετήσει τα σχεδιαστικά στοιχεία της σειράς, με τους μικρού ύψους προβολείς, τα -επίσης- χαμηλά πίσω φώτα, τις πολυάριθμες ακμές και τη γνωστή γρίλια της πρόσοψης των μοντέλων της Mercedes-Benz. Σε σύγκριση με την εμφανώς πιο κυβοειδή GLB, η GLA δείχνει πιο συμπαγής.
Κάτω από το καπό θα πάρουν θέση τα γνωστά από τις A-Class κτλ. μηχανικά σύνολα. Κορυφαίο μοντέλο θα είναι η τετρακίνητη GLA45 από την AMG, που θα εφοδιάζεται με το δίλιτρο, turbo κινητήρα των 388 ίππων, ενώ θα υπάρξει και μια πιο ισχυρή εκδοχή “S”, ισχύος 422 ίππων. Ακριβώς πιο κάτω θα δούμε την GLA35 -επίσης τετρακίνητη- με 306 ίππους και μέγιστη ροπή 400 Nm, που προέρχονται από τον ίδιο κινητήρα.
Η GLA θα έχει και μια plug-in υβριδική έκδοση
Στο κάτω άκρο της γκάμας των κινητήρων θα βρίσκονται τα μικρότερα μηχανικά σύνολα, που προέρχονται από τη συνεργασία της γερμανικής εταιρείας με τη Renault. Θα δούμε, λοιπόν, τον diesel κινητήρα των 1,5 λίτρων στην GLA 180d, με ισχύ 116 ίππους, την GLA 200d με 150 ίππους και την GLA 220d με 190 ίππους. Σε ό,τι αφορά τις βενζινοκίνητες εκδόσεις, οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν επιλογές ανάμεσα στην GLA 160, προελεύσεως Renault και ισχύος 109 ίππων, ενώ ο κινητήρας χωρητικότητας 1,3 λίτρων θα αποδίδει 136 ίππους για λογαριασμό της GLA 180. Ακόμα πιο ψηλά θα βρίσκεται η GLA 200, που θα είναι ισχύος 163 ίππων. Τέλος, το… μενού περιλαμβάνει και μία plug-in έκδοση, την GLA 220e, η οποία θα έχει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία περίπου 70 χλμ.
Στο εσωτερικό ο οδηγός και οι επιβάτες θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν το -σχεδόν- αιωρούμενο πλήρως ψηφιακό cockpit, ένα τιμόνι τριών ακτινών με επίπεδο κάτω μέρος, αλλά και μία φαρδιά κεντρική κονσόλα με touch pad. Εννοείται, πως στη νέα GLA θα βρίσκεται και το σύστημα πολυμέσων MBUX, που αναγνωρίζει γλώσσα και χειρονομίες.