Ήδη από αισθητικής πλευράς το νέο VW Golf GTI έχει αισθητή διαφορά από το Golf της βασικής, λιγότερο σπορτίφ, έκδοσης. Ποιες είναι οι νεότερες πληροφορίες; Οι υπεύθυνοι, οι μηχανικοί και οι εργαζόμενοι της VW στο Wolfsburg τοποθέτησαν στο GTI μία διαφορετική, πιο επιθετική μπροστινή ποδιά με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Μέσα στους θόλους βρίσκονται πλέον τροχοί μεγαλύτερων διαστάσεων, καθώς εκτός από πιο ογκώδεις είναι και φαρδύτεροι, οι ζάντες είναι, φυσικά, ελαφρού κράματος, ενώ ακριβώς πίσω απ’ αυτούς περιμένει να κάνει τη… δουλειά ένα σαφώς πιο ισχυρό και ικανό σύστημα πέδησης.
VW Golf GTI με 300 ίππους και Golf R με 400 ίππους!
Στο πλάι του γερμανικού, μικρομεσαίου, σπορτίφ μοντέλου εντύπωση προκαλούν τα διαφοροποιημένα μαρσπιέ, τα οποία υπογραμμίζουν οπτικά το χαμήλωμα του αυτοκινήτου. Στο πίσω μέρος κυριαρχούν τα μεγαλύτερα spoiler και, μέσα στη νέα ποδιά, οι μεγαλύτερες, στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης, δεξιά και αριστερά. Εννοείται πως τα κάθε λογής λογότυπα “GTI” σε όλο το αμάξωμα θα καθιστούν σαφές, για ποια έκδοση του Golf πρόκειται.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Ωστόσο, είναι σημαντικό να δούμε τι ακριβώς βρίσκεται κάτω από το μπροστινό καπό. Το -ιστορικά- κορυφαίο Golf εφοδιάζεται με ένα δίλιτρο, turbo, τετρακύλινδρο κινητήρα, ισχύος 300 ίππων. Τη μετάδοσή τους στους μπροστινούς τροχούς αναλαμβάνει είτε ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, 6 σχέσεων, είτε ένα αυτόματου διπλού συμπλέκτη, 7 σχέσεων. Σημειώνουμε πως τα σχέδια της VW σχετικά με την ισχύ του πιο δυναμικού Golf έχουν ως εξής: Το GTI θα είναι ισχύος 300 ίππων, ενώ το “R”, που αναμένεται να λανσαριστεί αργότερα μέσα στο 2020, θα έχει στη διάθεσή του 400 ίππους. Το πόσο ξεχωριστά αντιμετωπίζει η Volkswagen το Golf φαίνεται από την απόφασή της να μην το παρουσιάσει τελικά στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, αλλά σε μία ειδική, ξεχωριστή εκδήλωση. Ακολουθεί, λοιπόν, η έναρξη των πωλήσεων από τα μέσα του 2020, ενώ οι παραδόσεις του Golf GTI εκτιμάται πως θα ξεκινήσουν στα τέλη της ίδιας χρονιάς.
Όπως το πιο… συγκρατημένο αδερφάκι του, έτσι και το GTI βασίζεται στην πλατφόρμα MQB της VW. Το βάρος του θα είναι μειωμένο σε σχέση με έως σήμερα, το «παρών» θα δώσει ένα mild hybrid σύστημα 48 Volt, τα αμορτισέρ θα είναι ενεργής απόσβεσης και το cockpit θα παρέχει τις πληροφορίες του σε ένα ψηφιακό περιβάλλον. Επιπλέον, όλα δείχνουν πως το cockpit θα εφοδιάζεται και με μία head-up οθόνη. Έχετε απορία ή αγωνία, ποια συστήματα υποβοήθησης θα υιοθετηθούν στο Golf; Ρίξτε μία ματιά στον αντίστοιχο εξοπλισμό του Passat και θα πάρετε την απάντησή σας. Απλώς, ειδικά το GTI θα διαθέτει επιπλέον: σπορ καθίσματα, σπορ τιμόνι και αλουμινένιες λεπτομέρειες στο εσωτερικό του. Επίσης, οι ψηφιακές ενδείξεις των δύο οθονών θα έχουν όψη, που θα είναι απόλυτα ταιριαστή με την έκδοση GTI.