Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία της υπόθεσης έχει να κάνει με το ότι η MINI δεν έχει σκοπό να χρησιμοποιήσει μία ήδη υπάρχουσα πλατφόρμα, αλλά μία νέα, που θα κατασκευάσει η ίδια. Η έναρξη της παραγωγής τοποθετείται χρονικά στο 2022 και θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με την κινεζική Great Wall Motors, με την οποία θα δημιουργηθεί μία κοινοπραξία. Η αυτονομία του νέου μοντέλου υπολογίζεται πως θα φτάνει το πολύ τα 240 χλμ. Άλλωστε, οι κάτοχοι των MINI δε θα χρειάζονταν μεγαλύτερη, σύμφωνα και με τον κύριο Köber.
Πρόκειται για το MINI Rocketman;
Αν επιστρέψουμε πίσω στο χρόνο και συγκεκριμένα στο 2011, τότε θα συναντήσουμε το ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο MINI Rocketman, που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Βέβαια, το μικρό ηλεκτροκίνητο μοντέλο δεν έφτασε ποτέ στην παραγωγή, ωστόσο με βάση τις διαστάσεις του δεν αποκλείεται να έχουμε την… αναγέννηση αυτού του project. Πάντως, η ιδέα της κατασκευής ενός νέου ηλεκτροκίνητου για την παγκόσμια αγορά από μία κινεζική, συμμαχική εταιρεία δεν είναι νέα. Άλλωστε, και το ηλεκτροκίνητο Smart θα κατασκευάζεται μελλοντικά από τον εταίρο της Daimler στην Κίνα, την Geely.
Η Great Wall Motors, από την πλευρά της, είχε ήδη μια πλατφόρμα κρυμμένη στο… μανίκι της. Ονομάζεται ΜΕ και πάνω της βασίζεται το μοντέλο Ora R1. Το ηλεκτροκίνητο μοντέλο θα εξοπλιστεί με μία μπαταρία έως και 33 kWh, η ισχύς τα είναι 48 ίπποι και θα είναι σε θέση να επιταχύνει το μικρό μοντέλο έως και τα 100 χλμ./ώρα. Θα είναι κατά 40 εκατοστά πιο κοντό σε μήκος από ένα MINI Cooper, κάπως πιο στενό και πιο χαμηλό. Το Ora R1 είναι διαθέσιμο στην Κίνα μεν από 7.600 ευρώ, αλλά ένα MINI στην Ευρώπη με τέτοια τιμή δύσκολα θα προκύψει…