«Ο κλάδος του αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά και εμείς θα πρέπει να ‘ζυγίσουμε’ τις δυνατότητές μας, ώστε να μετεξελίξουμε την Bugatti», υποστηρίζει ο Winkelmann σε ρεπορτάζ γνωστού ειδησεογραφικού πρακτορείου και καταλήγει, πως θα δοθεί μια «δύσκολη μάχη» μαζί με τη Volkswagen.
Η δεύτερη Bugatti θα κοστίζει μεταξύ 500.000 και 1.000.000 ευρώ
Τα διάφορα μέρη και οι τεχνολογίες μέσα στον όμιλο VW, όπως για παράδειγμα η κατασκευή από ευέλικτες πλατφόρμες (MQB) για μεγάλα μοντέλα, είναι στην περίπτωση της Bugatti υπό περιορισμό δυνατή. Γι’ αυτόν το λόγο, άλλωστε, η Veyron, η πρώτη Bugatti, που κατασκευάστηκε υπό την αιγίδα της VW, αποδείχθηκε πολύ ακριβή. Με δεδομένο, όμως, πως η Bugatti βγάζει πλέον «καλά λεφτά», οι Γερμανοί είναι πια σε θέση να εξελίξουν ένα δικό τους πρωτότυπο.
Το τελευταίο προβλέπεται να είναι η βάση της εξέλιξης ενός δεύτερου ηλεκτροκίνητου μοντέλου, το οποίο προβάλλει περισσότερο την πρόοδο και την καινοτομία παρά την πλήρη απελευθέρωση από τα καύσιμα. Ποια μορφή, όμως, θα μπορούσε να έχει αυτό το αυτοκίνητο, που θα μπορούσε έχει κόστος ανάμεσα στα 500.000 και 1 εκατ. ευρώ και θα τοποθετείτο κάτω από τη Chiron; Ένα SUV; Μια λιμουζίνα;
Ο πρόεδρος της Bugatti, Stephan Winkelmann, διαγράφει πάρα πολύ απλά όλες τις σχετικές εικασίες: «Δε θα υπάρξει κανένα SUV», λέει, αφού αυτά τα μοντέλα δεν ταιριάζουν ούτε με την εταιρεία ούτε με την ιστορία της. «Πιστεύω ότι η Bugatti είναι έτοιμη για ένα δεύτερο μοντέλο και αυτό οφείλει να είναι ένα αυτοκίνητο, που θα φέρει στην εταιρεία πραγματικά κάτι νέο και δε θα είναι ακόμα ένα σπορ υπεραυτοκίνητο σαν τη Chiron. Ένα διαφορετικό σχήμα αμαξώματος…» Υποτίθεται πως κάποιος στις τάξεις της Bugatti είχε μία ιδέα για ένα στιλ αυτοκινήτου, που σήμερα δεν υπάρχει καν στην αγορά. Ο Winkelmann σημειώνει πως «αν πάρουμε το πράσινο φως, το OK, από το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας, να προχωρήσουμε με το δεύτερο μοντέλο μας, θα ακολουθήσουμε σαφώς αυτήν την κατεύθυνση.» Ο επικεφαλής της γαλλικής φίρμας πιστεύει πως θα άρεσε σε πολύ κόσμο μια λιμουζίνα στο στιλ της Galibier.