Πάρτε μία ιδέα: Η ισχύς του βρετανικού μοντέλου θα φτάνει τα σχεδόν 2.000 PS. Ναι, σωστά διαβάσατε: δύο χιλιάδες! Έτσι, θα διαθέτει τη διπλάσια ισχύ σε σχέση με μία Ferrari SF90 Stradale ή θα αποδίδει 500 PS περισσότερα από την Bugatti Chiron.
Η Evija φτάνει τα 100 km/h από στάση σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα, ενώ σε λιγότερο από 9 είναι ικανή να επιταχύνει έως τα 300 km/h! Η τελική ταχύτητά της θα φτάνει τα 320 km/h. Συγκριτικά, η Lamborghini Aventador S των 750 PS χρειάζεται 8,8 δευτερόλεπτα για το sprint από στάση έως τα 200 km/h. Η αυτονομία της Evija ανακοινώνεται στα 400 km, σύμφωνα με τον κύκλο WLTP και η μπαταρία της πρέπει μέσα σε 18 λεπτά να φορτιστεί πλήρως εκ νέου.
Hyundai Inster: Ξεκίνησαν οι πρoπαραγγελίες, ποιες είναι οι πρώτες ενδείξεις για την τιμή του
Πρέπει να σημειώσουμε πως τα προαναφερθέντα στοιχεία δεν είναι τελικά ακόμη, αλλά αποτελούν στόχο της Lotus για το πρώτο super car της, που θα ξεκινήσει να παράγεται στις αρχές του 2020 στο εργοστάσιό της στο Hethel. Η Evija είναι το 130ό μοντέλο στην ιστορία της φίρμας, από τη στιγμή που, εκτός από τα αυτοκίνητα δρόμου, συνυπολογίζουμε και αυτά, που είναι αγωνιστικού τύπου. Γι’ αυτό το λόγο, το εν λόγω μοντέλο ονομάζεται επίσης “Type 130”. Επομένως, έτσι εξηγείται και η περιορισμένη παραγωγή των 130 «κομματιών».
Τέσσερις ηλεκτροκινητήρες με τον καθένα να αποδίδει 500 PS
Η συνεργασία Lotus και Geely έκανε αρχικά πολύ κόσμο να πιστέψει πως θα απέδιδε ένα SUV. Ωστόσο, ένα μοντέλο του είδους δεν ταιριάζει με τη νοοτροπία της μάρκας, έστω κι αν καμία εταιρεία δεν αποφεύγει την κατασκευή και ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Για κάθε τροχό της Evija είναι… υπεύθυνος ένας ηλεκτροκινητήρας. Με δεδομένο πως η Lotus θα ήθελε να επιτύχει για κάθε τροχό ισχύ 500 PS, στο σύνολο θα φτάσει στα 2.000 PS. Η μέγιστη ροπή υπολογίζεται στα 1.700 Nm, ενώ κάθε κινητήρας θα περιλαμβάνει ένα πλανητικό γρανάζι και ένα inverter μέσα σε έναν κύλινδρο.
Από πλευράς διαστάσεων, το ηλεκτροκίνητο super car της Lotus έχει μήκος 4.459 mm, πλάτος 2 m και ύψος μόλις 1,122 m. Το βάρος του θα φτάνει τα 1.680 κιλά, που κρίνεται πολύ (άλλωστε, η φίρμα σκόπευε να κατασκευάσει ένα ελαφρύ όχημα), αλλά εξαιτίας των βαρειών πακέτων των μπαταριών η επιθυμία των Βρετανών θα ήταν αδύνατο να πραγματοποιηθεί.