Συγκεκριμένα, στην πρόταση του ΣΙΣΟΕ για την επί εξάμηνο αναβολή της ΚΥΑ που, προσωρινά, διέπει την κυκλοφορία των ΙΟ, έως ότου, για πρώτη μάλιστα φορά, εκπονηθεί μελέτη προς αποτύπωση του χώρου των ΙΟ, του κοινωνικοοικονομικού τους ρόλου και της συνεισφοράς τους στις αναπτυξιακές δυνατότητες για τη χώρα, ο Υφυπουργός και το επιτελείο του αντέδρασαν άμεσα.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Έτσι, εξίσου άμεσα, κοινοποιήθηκε προσχέδιο για μια νέα Υπουργική Απόφαση (ΥΑ) η οποία μεταξύ άλλων ουσιαστικών βελτιώσεων, αφενός θα επιτρέπει την κυκλοφορία των ΙΟ προς και από τον τόπο επισκευής τους όλες τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, όπως ισχύει σήμερα, και αφετέρου, το σημαντικότερο, θα επιτρέπει διαδρομές για τη συντήρηση τους κάθε Κυριακή – εν αντιθέσει με κάθε 2η και 4η Κυριακή, όπως προβλέπει η προς αναθεώρηση, ισχύουσα σήμερα ΚΥΑ.
Προς τούτο, ζητήθηκε να υποβληθούν οι προτάσεις του σωματείου αναφορικά με τη δρομολογούμενη νέα ΥΑ. Οι προτάσεις ήδη υποβλήθηκαν, ζητώντας, επιγραμματικά, αφενός η νέα ΥΑ να επιτρέπει την κυκλοφορία των ΙΟ κάθε Σαββατοκύριακο, και κατά τις αργίες, και αφετέρου να μη θέτει περιορισμούς σε ό,τι αφορά την κυκλοφορία και εκτός της περιφέρειας όπου κάθε ΙΟ σταθμεύει και φυλάσσεται, αλλά να ισχύει για όλη την Ελληνική Επικράτεια.
Συμπερασματικά, είτε οι προτάσεις του ΣΙΣΟΕ υιοθετηθούν, συνολικά ή μερικώς, από το Υπουργείο, είτε όχι, είναι προφανής η εξαρχής καθοριστική συμβολή του Σωματείου, ως θεσμικού φορέα, προς μια ευνοϊκή κατάληξη του γνωστού θέματος το οποίο ταλανίζει τους ιδιοκτήτες των ΙΟ από τον Οκτώβριο του 2017 και το οποίο, προ σύστασης ΣΙΣΟΕ, χρόνιζε.