Η Z H2 Hypernaked είχε ήδη αποκαλυφθεί για πρώτη φορά στο Tokyo Motor Show τον Οκτώβριο και το video παρουσίασής της, προκάλεσε τεράστια εντύπωση στο κοινό. Η μοτοσυκλέτα είχε την πρώτη της φυσική παρουσία στην Ευρώπη, στο πλαίσιο της EICMA και όλα τα μάτια στράφηκαν σε αυτό το κορυφαίο μοντέλο με τη σχεδίαση Sugomi, τον πλήρη φωτισμό LED, το νέο χωροδικτύωμα trellis, τις μπροστινές δαγκάνες Brembo και τον μοναδικά ισορροπημένο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.
Με ένα εντυπωσιακό σύνολο ηλεκτρονικών βοηθημάτων για τον αναβάτη, όπως είναι τα ενσωματωμένα προγράμματα οδήγησης, ο έλεγχος εκκίνησης, ο έλεγχος πρόσφυσης, ο συμπλέκτης ολίσθησης, το cruise control, το quick shifter για γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων και το έξυπνο προηγμένο cornering ABS, η παρουσία της Z H2 όπως και η μέγιστη ισχύς των 200PS αποκάλυψαν μια μοτοσυκλέτα που θα κατακτήσει πρωτοσέλιδα, αλλά και τις καρδιές των μοτοσυκλετιστών, για το 2020.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Η διάσημη σειρά Ζ είναι ανανεωμένη για την επόμενη χρονιά, με αλλαγές που εστιάζουν στον αναβάτη για την Z900. Περιλαμβάνονται έλεγχος πρόσφυσης, ενσωματωμένα προγράμματα οδήγησης (Rider Modes), καθώς και η οθόνη οργάνων TFT, πλήρης φωτισμός LED, προγράμματα ισχύος (Power Modes) και η συνδεσιμότητα με Smartphone που
διαθέτει και η πανίσχυρη Z H2. Το ακόμη πιο άκαμπτο πλαίσιο στην περιοχή του ψαλιδιού και η πρόσφατα ενισχυμένη επιτάχυνση και επιβράδυνση, συνδυάζονται με έναν αναβαθμισμένο ήχο εξάτμισης που ταιριάζει απόλυτα με το πλέον εμπορικό μοντέλο της Kawasaki στην Ευρώπη. Η μοτοσυκλέτα διατίθεται και σε έκδοση μειωμένης ισχύος, (από 70 kW σε 35kw), η οποία καλύπτει απόλυτα τις προδιαγραφές που έχουν τεθεί για την άδεια οδήγησης Α2. Αυτή η έκδοση είναι όμοια σε εμφάνιση με την έκδοση πλήρους ισχύος
Διαθέσιμη και σε έκδοση που μπορεί να οδηγηθεί με άδεια οδήγησης Α2, στο πεδίο δηλαδή που αποκαλείται και πεδίο εισόδου στις μεγάλες μοτοσυκλέτες, η Z650 εφοδιάστηκε με φώτα LED και οθόνη οργάνων TFT για το 2020. Όπως όλα τα μοντέλα Kawasaki με οθόνη TFT, απολαμβάνει τη δυνατότητα σύνδεσης με Smartphone, χρησιμοποιώντας τις ρυθμίσεις της εφαρμογής Rideology της Kawasaki (αναλόγως μοντέλου) και μια ποικιλία άλλων στατιστικών για τη μοτοσυκλέτα και τη διαδρομή.
Συνδυάζοντας το φρέσκο και επιθετικό στυλ της Z650 του 2020, η Ninja 650 εμφανίζεται ανανεωμένη, με ακόμα πιο επιθετική μάσκα που στο πίσω μέρος της έχει προσαρμοστεί η οθόνη οργάνων TFT. Για τους συνεπιβάτες, το πίσω μέρος της σέλας έχει γίνει πιο φαρδύ και βαθύτερο, τόσο στη Ninja 650 όσο και στη Z650, ενώ η σέλα της Ninja 1000SX δέχτηκε βελτιώσεις, τόσο για τον οδηγό, όσο και για τον συνεπιβάτη. Ως δύο από τις κορυφαίες μοτοσυκλέτες της Kawasaki στην Ευρώπη και υπεύθυνες για τη είσοδο νέων ανθρώπων στον κόσμο των δύο τροχών, οι Z650 και Ninja 650 είναι βέβαιο ότι θα κάνουν μεγάλη εντύπωση το 2020.
Για τη Ninja 1000SX, οι βελτιώσεις στο προσαρμόσιμο πακέτο “sports and touring” ενισχύουν περισσότερο αυτή την εξαιρετικά δημοφιλή μοτοσυκλέτα, με την προσθήκη ηλεκτρονικού συστήματος cruise control, τεσσάρων προγραμμάτων οδήγησης κατ’ επιλογή, συστήματος γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων, ηλεκτρονικών πεταλούδων και μιας πιο επιθετικής σχεδίασης μάσκας (με ανεμοθώρακα 4 θέσεων που προσφέρει αυξημένη προστασία από τον αέρα) και σπορ μονό τελικό εξάτμισης. Σίγουρα αυτή είναι μια αυθεντική Ninja και στέκεται με υπερηφάνεια δίπλα σε μοντέλα όπως είναι Ninja H2 SX. Προσφέρει επίσης πολύ μεγάλες ταξιδιωτικές δυνατότητες, χάρη στις προαιρετικές πλαϊνές βαλίτσες που είναι βαμμένες στα χρώματα της μοτοσυκλέτας, έχουν συνολική χωρητικότητα 56 λίτρων και κλειδώνουν με το σύστημα ενός κλειδιού που χρησιμοποιείται και για την ανάφλεξη και το κλείδωμα της τάπας του ρεζερβουάρ.
Η παράδοση Ninja και Z συνδυάζεται για 2020, σε μια μοτοσυκλέτα που αντιπροσωπεύει μια σειρά μοντέλων που εκτείνεται μέχρι το μακρινό 1966. Η W800 ολοκληρώνει μια γκάμα τριών μοντέλων για το 2020, μαζί με τις ήδη υπάρχουσες W800 Street και W800 Café. Εφοδιασμένη με χρώμιο και γυαλισμένο μέταλλο, η W800 διαθέτει έναν μπροστινό τροχό 19 ιντσών (όπως ισχύει και για τα άλλα μοντέλα W για το 2020), νέο πλαίσιο, εξαιρετικά ρυθμισμένο ήχο εξάτμισης, νέα φρένα με ABS και ρεζερβουάρ καυσίμου με μεγαλύτερη χωρητικότητα.
Καλύπτοντας ήδη τις νέες προδιαγραφές Euro 5, η W800 κοιτάζει προς τα μέλλον, χωρίς να αγνοεί το παρελθόν της. Φυσικά, για ενίσχυση του προφίλ, της δύναμης και των επιτευγμάτων του ομίλου Kawasaki για το 2020, κυρίαρχη θέση έχει ο υπερσυμπιεστής που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε εντός του εργοστασίου και αποτελεί τον πυρήνα
της νέας Ζ Η2 που συμπληρώνει μια γκάμα τεσσάρων μοντέλων, μαζί με τις Ninja H2 , Ninja H2R και Ninja H2 SX.