Η νέα έκδοση θα είναι διαθέσιμη σε Coupe αλλά και σε Spyder αμάξωμα και θα εισέλθει στις Ευρωπαϊκές αγορές στις αρχές του επόμενου έτους, με τιμές από 144.000€ και 157.000€ αντίστοιχα (τιμές Γερμανίας).
Το νέο R8 διαθέτει μερικές οπτικές αναβαθμίσεις, όπως το νέο splitter εμπρός, νέες εισαγωγές και ένα πιό φαρδύ πίσω μέρος. Παράλληλα, το χρώμα Kemora Gray προστέθηκε στην παλέτα του R8.
Το Carbon Styling Package του προαιρετικού εξοπλισμού “βάφει” πολλές λεπτομέρειες σε μαύρο χρώμα, ενώ επίσης, είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με το Spyder αμάξωμα το πακέτο Extended Black Styling Package. Το Audi συνοδεύεται από μαύρες ζάντες 19 ιντσών και προαιρετικά από ζάντες 20 ιντσών.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Στο εσωτερικό, τα καθίσματα έχουν επενδυθεί με δέρμα και alcantara ενώ στην πλευρά του συνοδηγού βρίσκουμε το λογότυπο “RWD”.
Ο ατμοσφαιρικός V10 των 5,2 λίτρων αποδίδει 532 ίππους και 540Nm ροπής, την ίδια ακριβώς απόδοση με το περιορισμένης παραγωγής RWS. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο 7 ταχυτήτων S Tronic και ένα μηχανικό διαφορικό. Το Coupe μπορεί να επιταχύνει απο τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα τα 320 χλμ./ώρα, ενώ το Spyder είναι κατά 0.1 δευτερόλεπτα πιο αργό στα 100.
Ζυγίζοντας 1.595 κιλά, η πισωκίνητη έκδοση είναι 65 κιλά ελαφρύτερη από την τετρακίνητη. Η ελεγχόμενη πλαγιολίσθηση είναι εντός των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου,με την χρήση του Sport Mode και την ρύθμιση του ESC, σύμφωνα με την Audi.