Πλέον στην 5η γενιά του το Clio έχει πολλά και ενδιαφέροντα στοιχεία να επιδείξει όπως το νέο πάτωμα CMF-B με αρχιτεκτονική που επιτρέπει την φιλοξενία συστοιχίας μπαταριών και ηλεκτροκινητήρα (περί τα 12 ηλεκτρικά μοντέλα θα στηριχθούν σε αυτή την πλατφόρμα έως το 2022), αλλά και τεχνολογίες ημιαυτόνομης οδήγησης και συνδεσιμότητας.
Η εξωτερική εικόνα μπορεί να έχει διαφοροποιηθεί σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο όμως διατηρεί κάποια στοιχεία στη σιλουέτα του που ανέδειξαν την 4η γενιά στην πρώτη θέση των πωλήσεων σε αρκετές αγορές της Ευρώπης. Συνολικά, το νέο μοντέλο διατίθεται σε 11 χρώματα αμαξώματος και 3 πακέτα εξατομίκευσης του εξωτερικού (κόκκινο, πορτοκαλί και μαύρο).
Μεταξύ άλλων, προσφέρονται και τρία νέα χρώματα αμαξώματος (Valencia Orange, Vison Brown και Celadon Blue). Αξίζει να σημειωθεί πως το νέο χρώμα Valencia Orange προσφέρει οπτικό βάθος και ένα εντυπωσιακό ιριδίζον εφέ εξαιτίας ενός καινούριου βερνικιού που κάνει πρώτη φορά την εμφάνισή του στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Από την άλλη, το εσωτερικό είναι πλήρως ανασχεδιασμένο ενσωματώνοντας το οδηγοκεντρικό «Smart Cockpit» με νέα οθόνη αφής 9,3 ιντσών για το σύστημα multimedia, ψηφιακό πίνακα οργάνων (για πρώτη φορά σε Clio) αλλά και αναβάθμιση σε επενδύσεις και πλαστικά. Τα καθίσματα προσφέρουν καλύτερη στήριξη, αφού διαθέτουν μεγαλύτερη έδρανα, και σχήμα που «αγκαλιάζει» καλύτερα το σώμα ενώ τα νέας σχεδίασης προσκέφαλα (comma – shaped) βελτιώνουν την ορατότητα προς τα πίσω.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Τέλος, οι χρήστες του νέου Clio έχουν τη δυνατότητα να παραμετροποιήσουν την εμφάνιση του εσωτερικού αξιοποιώντας ένα εύρος πακέτων εξατομίκευσης, για την κεντρική κονσόλα, το ταμπλό, τις επενδύσεις στις πόρτες, το τιμόνι και τα υποβραχιόνια μέσω 8 πακέτων διακόσμησης.
Η αρχιτεκτονική του χώρου αποσκευών έχει αναβαθμιστεί σε μία πιο τετραγωνισμένη λογική. Το premium ηχοσύστημα της BOSE είναι, πλέον, πλήρως ενσωματωμένο και έτσι δεν εισχωρεί μέσα στο χώρο αποσκευών, ο οποίος με τη σειρά του έχει διευρηνθεί στα 391 λίτρα.
Νέοι βενζινοκινητήρες
Η νέα γενιά Clio εξυπηρετείται από μία ευρεία γκάμα βενζινοκινητήρων – όλοι καινούργιοι – και κινητήρων diesel, με ιπποδυνάμεις που κυμαίνονται από τους 75 μέχρι τους 130 ίππους. Για πρώτη φορά στα ενδότερα της Renault θα παρουσιαστεί από τη νέα χρονιά για το Clio ένα υβριδικό σύστημα κίνησης με την ονομασία E-TECH. Συνολικά οι υποψήφιοι αγοραστές θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε εννέα προτάσεις και συνδυασμούς. Με τους κινητήρες 1.0 TCe και 1.3 TCe που έχουν εξελιχθεί από τη συνεργασία Renault-Nissan-Mitsubishi, αλλά και τον E-TECH που έχει εξελιχθεί από την ίδια τη Renault, το νέο Clio αντιπροσωπεύει με τον πιο επωφελή τρόπο τις συνέργειες μεταξύ ομίλου Renault και των συνεργατών του.
Η διάθεση στην ελληνική αγορά τοποθετείται πάνω στη βάση 5 εκδόσεων εξοπλισμού (Authentic, Expression, Dynamic, RS Line και Initiale Paris). Ειδικότερα η έκδοση RS Line αποτελεί τον αντικαταστάτη της σπορ έκδοσης GT-Line και εκτός των άλλων περιλαμβάνει αεροδυναμικά βοηθήματα, κυψελωτή μάσκα, ειδικά σχεδιασμένες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών αλλά και αρκετές διαφοροποιήσεις στον εσωτερικό διάκοσμο.