Στην πίστα θα αναμετρηθούν ξανά οι δύο θηριώδεις Lamborghini Huracan της Formula Saloon, με οδηγούς τους «Samino» και Π. Σολδάτο, με τον πρώτο να έχει κατεβάσει το ρεκόρ πίστας στα 57″ 389 στον προηγούμενο αγώνα. Θα το δούμε άραγε να σπάει για άλλη μια φορά; Δίπλα τους θα βρεθούν για πρώτη φορά δυνατοί συνδυασμοί με αξιοζήλευτες επιδόσεις σε Αναβάσεις: ο Σ. Παπαδόπουλος με Ford Escort RS2000, ο Κ. Ζυγογιάννης με Audi A3 και ο Γ. Σταυρουλάκης με Honda Civic Type R, αλλά και ο Γ. Σαρταμπάκος με Skoda Fabia.
Περισσότερα Skoda Fabia, και συγκεκριμένα 11, θα δούμε φυσικά στο ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda, με τους δύο αγώνες που θα διεξαχθούν αυτό το ΣΚ να αποτελούν τον 9ο και τον 10ο γύρο του. Ο Ι. Χαραλαμπόπουλος προηγείται μετά την Ανάβαση Δημητσάνας, όμως δεν έχει εξασφαλίσει τον τίτλο, τον οποίο διεκδικούν επίσης ο Ε. Κουκέας και ο Σ. Γαλεράκης που ακολουθούν στη βαθμολογία. Περιμένουμε με αγωνία τις μάχες που θα καθορίσουν τη συνέχεια αυτού του πολύ ανταγωνιστικού θεσμού.
Η πολυπληθής Ομάδα Ε συγκεντρώνει 12 συμμετοχές. Στους γνώριμους πρωταγωνιστές της κατηγορίας Κ. Καρμανιόλα (Ford Sierra RS Cosworth), Ε. Καλκούνο (BMW M3 E30), Γ. Μαραβέλια (BMW 318iS) και Η. Τσαγγαρά (Opel Astra F GSi), έρχεται να προστεθεί ο Γ. Κεχαγιάς, ο οποίος μετά την κατάκτηση του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος με ένα Ford Fiesta R5, θα οδηγήσει στην πίστα των Μεγάρων το γνωστό Ford Sierra RS Cosworth.
Αυτό είναι το Bagger 293, η μεγαλύτερη κινούμενη κατασκευή στην ξηρά
Ο Π. Ευθυμίου με Ford Escort RS Cosworth δεν θα έχει ανταγωνισμό για την κλάση Α8, όμως στην Ομάδα Α θα τρέξει ακόμη ο Α. Τζαβάρας (Opel Astra F GSi Α7), οι Χ. Μπουροθανασόπουλος, Γ. Παπαδόπουλος και Γ. Σηφάκης που σχηματίζουν την Α6, οδηγώντας Honda Civic SiR, Peugeot 206 XS και Citroen Saxo VTS, αντίστοιχα, αλλά και ο Π. Κανσός, ο οποίος εκτός από το VW Golf GTi της Ομάδας Ε, θα οδηγήσει και ένα Peugeot 106 Rallye Α5. Για την πρωτιά στην Ομάδα Ν θα κοντραριστούν οι Κ. Κάκος και Β. Κοκλάνης, αμφότεροι με Mitsubishi Lancer Evo IX N4, αλλά και ο Δ. Γιαννούλης με Honda Civic Type R Ν3. Στην πάντα ανταγωνιστική κλάση Ν2, ο νικητής του προηγούμενου αγώνα Ρ. Καίσαρ θα έχει αυτή τη φορά 6 αντιπάλους, με νέα έλευση τον «Filon», που προέρχεται από τον χώρο των ράλλυ.
Τα 8 Ιστορικά που θα τρέξουν στα Μέγαρα είναι το Ford Sierra Cosworth 4×4 του Μ. Σταφυλοπάτη, το Ford GT40 του Α. Εδιπίδη, οι δύο Porsche 911 των Π. Πουλιάδη και Δ. Χαραλαμπάκη η Alfa Romeo Alfetta GTV 2.5 του Χ. Αναστασιάδη, το Ford Escort RS2000 του Δ. Σκεπασιανού, το Ford Sierra RS Cosworth του Ν. Μαργέτη και το Peugeot 309 GTi του Ι. Τσαλαματά.
Στο έπαθλο ατομικής χρονομέτρησης Hellenic Time Trial Challenge θα αγωνιστούν 23 οδηγοί. Στην κορυφαία κατηγορία Extreme, η οποία συγκεντρώνει και τις περισσότερες συμμετοχές, οι συνήθεις πρωταγωνιστές Μ. Γεωργιάδης (Toyota MR2) και Δ. Γαζέτας (Subaru Impreza WRX STi) θα έχουν αυτή τη φορά να αντιμετωπίσουν μεταξύ άλλων και 3 Legend Cars, με οδηγούς τους Δ. Αμαξόπουλο, Ι. Φαμπιάτου και Μ. Καλογηράτο -γνωστά σε όλους ονόματα από τον χώρο των ράλλυ, των αγώνων ταχύτητας και του καρτ. Στην κατηγορία Sport θα αγωνιστούν 7 οδηγοί, με τους Ε. Ντελμπεντέρη (Mazda MX-5) και Σ. Σταύρου (Peugeot 106) να συνεχίζουν την κόντρα τους για την κορυφή όπως στον προηγούμενο αγώνα, ενώ στην πιο νορμάλ κατηγορία Stock το αντίστοιχο ντουέτο είναι οι «0+» (Lotus Elise 111S) και Δ. Δημολάς (Audi TTS).
Το εισιτήριο για τους θεατές είναι €5, και ισχύει για όλο το διήμερο. Όσοι βρεθούν στην πίστα για τις δοκιμές του Σαββάτου μπορούν να κρατήσουν το εισιτήριό τους για να μπουν με το ίδιο και την Κυριακή.