Σύμφωνα με πληροφορίες από τη νέα κλίμακα, «κερδισμένα» με σημαντικές μειώσεις τιμών (εφόσον φυσικά η μείωση του τέλους μετακυλιθεί από τους εισαγωγείς στον τελικό καταναλωτή) είναι τα μοντέλα των οποίων η προ φόρων τιμή είναι υψηλή (30.000 ευρώ και πάνω). Αρκετά ευνοημένα είναι και αυτά με μέσες τιμές (περίπου 15.000 ευρώ), ενώ οι τελικές τιμές των μικρών αυτοκινήτων θα μείνουν αμετάβλητες.
Οι νέοι συντελεστές για την επιβολή των τελών ταξινόμησης επιβατικών αυτοκινήτων που προωθούνται έχουν ως εξής:
– Για αυτοκίνητα με φορολογητέα αξία μέχρι και 14.000 €, 4% (χωρίς αλλαγή)
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
– Για αυτοκίνητα με φορολογητέα αξία άνω των 14.000 € και μέχρι 17.000 €, 30% για τον τμήμα της αξίας (από 8% για το σύνολο της αξίας)
– Για αυτοκίνητα με φορολογητέα αξία άνω των 17.000 € και μέχρι 20.000 €, 60% για το τμήμα της αξίας (από 16% για το σύνολο της αξίας)
– Για αυτοκίνητα με φορολογητέα αξία άνω των 20.000 € και μέχρι 25.000 €, 70% για το τμήμα της αξίας (από 24% για το σύνολο της αξίας)
– Για αυτοκίνητα με φορολογητέα αξία άνω των 25.000 €, 32% για το τμήμα της αξίας (από 32% για το σύνολο της αξίας).
Αξία προ φόρων (€) | Ισχύον τέλος ταξινόμησης (€) | Νέο τέλος ταξινόμησης (€) |
10.000 | 400 | 400 |
12.000 | 480 | 480 |
14.000 | 560 | 560 |
15.000 | 1.200 | 800 |
18.000 | 2.880 | 2.360 |
19.000 | 3.040 | 2.960 |
20.000 | 3.200 | 3.560 |
24.000 | 5.760 | 6.360 |
25.000 | 6.000 | 7.060 |
30.000 | 9.600 | 8.600 |