Αυτό το αποτέλεσμα είναι το υψηλότερο στην ιστορία της SEAT και ξεπερνάει το συνολικό ρεκόρ πωλήσεων που επετεύχθη το αντίστοιχο εννιάμηνο του 2018.
Οι πωλήσεις SEAT ανέβηκαν τον προηγούμενο μήνα, σημειώνοντας αύξηση 36,7%, με συνολικά 43.200 οχήματα (2018: 31.600). Η αύξηση αυτή οφείλεται εν μέρει στην επίδραση της εφαρμογής του κανονισμού WLTP τον Σεπτέμβριο του 2018, η οποία οδήγησε σε απότομη αύξηση των πωλήσεων τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του περασμένου έτους, ακολουθούμενη από μείωση το Σεπτέμβριο. Τα 43.200 πωληθέντα αυτοκίνητα αντιπροσωπεύουν επίσης τον καλύτερο μήνα Σεπτεμβρίου στην ιστορία του SEAT, πολύ πάνω από το αποτέλεσμα του 2017 (39.800).
Οι πωλήσεις CUPRA συνέχισαν την ανοδική τους πορεία, η οποία ενισχύθηκε από το Ateca. Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Σεπτέμβριο, η νέα μάρκα πούλησε 18.700 αυτοκίνητα, 75,1% περισσότερα από την ίδια περίοδο του 2018. Ο SEAT Vice-president for Sales and Marketing και CUPRA CEO, Wayne Griffiths υπογράμμισε ότι «ο κανονισμός WLTP είχε αξιοσημείωτη επίδραση στην ανάπτυξη του Σεπτεμβρίου. Συνεχίζουμε να κερδίζουμε μερίδιο αγοράς και τα στοιχεία μέχρι σήμερα δείχνουν ότι είμαστε έτοιμοι, για άλλη μια φορά, να επιτύχουμε διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης. Στόχος μας είναι να διατηρήσουμε αυτόν τον ευνοϊκό ρυθμό για το υπόλοιπο της χρονιάς και να επιτύχουμε νέο ρεκόρ πωλήσεων σε ένα ολοένα και πιο αβέβαιο περιβάλλον».
Από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο, τέσσερις από τις κύριες αγορές της SEAT πέτυχαν τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων στην ιστορία τους. Η Γερμανία ηγείται της κατάταξης και με μόλις ένα τρίμηνο μέχρι το τέλος του έτους, έχει ήδη ξεπεράσει τις 100.000 πωλήσεις (104.100, +15.2%). Στη Βρετανία, την τρίτη μεγαλύτερη αγορά της SEAT, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 8,7% με συνολικά 54.900 πωληθέντα οχήματα. Η Αυστρία είναι η έκτη στην κατάταξη με 17.000 πωλήσεις (+6,2%) ενώ η Ελβετία ακολουθεί με 9.800 πωλήσεις (+16,5%).