Ήδη όμως, τα τμήματα R&D στη Σεούλ και στο Ρισελχάϊμ (έδρα της Hyundai Ευρώπης) εργάζονται σε εντατικούς ρυθμούς για την μελλοντική γενιά του μοντέλου που αισίως θα μπει στον τρίτο κύκλο ζωής του, που ξεκίνησε την εμπορική του πορεία το 2008, με τη δεύτερη γενιά να παρουσιάζεται το 2014. Και μιλώντας για αυτή, να αναφέρουμε ότι ήταν μεγαλύτερο σε όλες του τις διαστάσεις και σαφώς βελτιωμένο στα οδικά χαρακτηριστικά, βάζοντας δύσκολα σε μοντέλα της κατηγορίας B, όπως τα Citroen C3, το Ford Fiesta, το Renault Clio και το VW Polo.
Έμφαση στη σπορ οδήγηση
Για να μπορεί όμως να ανταγωνιστεί τους παραπάνω ανταγωνιστές, η νέα γενιά του i20 θα πρέπει να κάνει ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός, αρχής γενομένης στην ποιότητα και στον σχεδιασμό. Το κορεατικό μοντέλο αναμένεται να ακολουθήσει μια εξελικτική διαδρομή διατηρώντας τις κόμπακτ αναλογίες του, ωστόσο θα είναι πλήρως ανασχεδιασμένο, παραλλάσσοντας την όψη του σε αρμονία με τα νεότερα μοντέλα της Hyundai, όπως το νέας γενιάς i10, που θα κάνει την επίσημη παρουσίασή του στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Σε ότι αφορά το i20, θα πρέπει να περιμένουμε τουλάχιστον έως τα μέσα του 2020, με τις πρώτες παραδόσεις να υπολογίζονται στις αρχές του 2021. Κρίνοντας από τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες των «καμουφλαρισμένων» πρωτότυπων μοντέλων, είναι ηλίου φαεινότερο ότι οι υπεύθυνοι σχεδιασμού της εταιρείας εργάστηκαν κυρίως επάνω στην σπορ εικόνα του αμαξώματος, ακολουθώντας όχι πιστά, αλλά σε αρκετούς τομείς, την πολιτική που ακολουθεί το αγωνιστικό τμήμα με το i20 WRC.
Εν ολίγοις, από τις απλές εκδόσεις του i20, που σίγουρα συνέβαλαν στην εδραίωση της εικόνας της μάρκας, η νέα γενιά θα διαθέτει ένα πιο «άγριο» look, κυρίως εμπρός. Αυτό φαίνεται και στα δικά μας ψηφιακά επεξεργασμένα σχέδια: στο επόμενο i20, το καπό θα πρέπει να είναι πιο κεκλιμένο, με διαφορετικής σχεδίασης φωτιστικά σώματα, τοποθετημένα στα άκρα, ενώ ανάμεσά τους βρίσκουμε μία ευμεγέθη μάσκα, που η Hyundai ονομάζει «cascading grill». Δεν θα λείπουν επίσης, οι μεγάλοι αεραγωγοί, δίνοντας την απαραίτητη σπορ εικόνα, ενώ βροντερή παρουσία θα δίνουν αρκετές βελτιώσεις προς όφελος μιας καλύτερης δυναμικής συμπεριφοράς αλλά και ενισχυμένης αποδοτικότητας. Οι εξωτερικές του διαστάσεις δεν αναμένεται να μεταβληθούν ιδιαίτερα, καθώς το τωρινό μοντέλο είναι ένα από τα κορυφαία, με το μήκος να φτάνει τα 4,04 μέτρα και το μεταξόνιο τα 2,57 μέτρα.
Προσθήκη της έκδοσης Ν
Πάντως, το νέο i20 δεν θα διαθέτει μονάχα νέα εμφάνιση, καθώς αναμένεται και μία επέκταση της γκάμας, πάντα με πιο σπορ προσανατολισμό, συμπεριλαμβανομένης και της κορυφαίας έκδοσης «N», που προς το παρόν διατίθεται μονάχα στα i30 και Veloster. Ήδη έχουν ξεκινήσει οι απαραίτητες δοκιμές στην απαιτητική πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, με το πρωτότυπο i20 να διαθέτει ορισμένες διαφοροποιήσεις οι οποίες και τελικά προδίδουν την ταυτότητα ως της κορυφαίας έκδοσής του.
Όπως τη μικρότερη απόσταση από το έδαφος, τους μεγαλύτερους τροχούς, τα αναβαθμισμένα φρένα, ενώ κάτω από το καπό ίσως να φιλοξενείται ο εξελιγμένος για την περίπτωση κινητήρας T-GDI των 1,6 λίτρων, ο οποίος δεν αποκλείεται να έχει ισχύ 204 ίππων. Και μιας και αναφερόμαστε στα μηχανικά σύνολα, στις επιλογές του αγοραστή θα υπάρχουν επίσης ο υπερτροφοδοτούμενος, τρικύλινδρος του 1,0 λίτρου, που θα συνδυάζεται τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, όσο και με αυτόματο διπλού συμπλέκτη, ενώ είναι πιθανό να υπάρχουν και υβριδικές εκδόσεις mild hybrid.
Χαρούμενο Εσωτερικό
Εκτός της εξωτερικής εμφάνισης, οι σχεδιαστές δούλεψαν αντίστοιχα και για τη βελτίωση της καμπίνας. Όχι τόσο για να βελτιώσουν την ήδη καλή ποιότητα, αλλά να μεταμορφώσουν την εικόνα, κάνοντάς την πιο μοντέρνα και ελκυστική. Πως; Τοποθετώντας μία πληθώρα από τεχνολογικές καινοτομίες, με την τοποθέτηση της νέας οθόνης 8,0 ιντσών για το σύστημα infotainment, ακολουθώντας την λογική της ταμπλέτας, ενώ θα υπάρχει και η δυνατότητα εξατομίκευσης σε ότι αφορά τα χρώματα και τις επενδύσεις σε ταμπλό και πόρτες.