Το GSi – συντομογραφία του “Grand Sport injection” (προηγουμένως GT/E) για την Opel, αποτελεί ‘διακριτικό’ των απόλυτων σπορ μοντέλων με το έμβλημα του κεραυνού από τη δεκαετία των ’80s. Μετά τα Kadett E GSi και Manta GSi, εμφανίστηκε το 1988 ο αθλητής της μικρής κατηγορίας, το Opel Corsa GSi. Ένα αυτοκίνητο δυναμικό σαν μοτοσικλέτα: με εξαιρετικά συμπαγείς διαστάσεις, βάρος 820 kg, διογκωμένα τόξα θόλων τροχών, σπορ καθίσματα, 100hp και τελική ταχύτητα 188km/h. Φιλοδοξία της Opel ήταν ανέκαθεν να κάνει τις καινοτομίες και τις οδηγικές συγκινήσεις προσιτές σε όλους – και ο κατασκευαστής παραμένει πιστός σε αυτή τη δέσμευση στο πέρασμα των δεκαετιών. Το καλύτερο παράδειγμα είναι ο απόγονος του Corsa A GSi – το νέο Corsa GS Line. Η προέλευση των γονιδίων του νέου αυτοκινήτου είναι εμφανής με την πρώτη ματιά. Όπως το GSi των 1980s, το νέο Corsa GS Line είναι βαμμένο σε chili-red με μαύρη οροφή, και δεν αφήνει καμία αμφιβολία για το σπορ χαρακτήρα του.
Η έκτη γενιά Corsa έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την απόδοση, μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια και είναι πιο μοντέρνα από ποτέ. Ο κινητήρας 1.600 κ.εκ. με ψεκασμό καυσίμου που εξελίχθηκε το 1988 επιτάχυνε την πρώτη γενιά Corsa από στάση στα 100 km/h σε περίπου 9,5 δευτερόλεπτα. Με ισχυρή ροπή στις χαμηλές στροφές, το αυτοκίνητο έφερνε ένα χαμόγελο ικανοποίησης στους οδηγούς του Corsa GSi με το πάτημα του γκαζιού. Για να επιτύχουν υψηλότερες επιδόσεις και ευελιξία, οι μηχανικοί της Opel προσάρμοσαν το πλαίσιο και τα φρένα του Corsa στις προδιαγραφές GSi. Μεταξύ άλλων προστέθηκαν σκληρότερα ελατήρια, ειδικά ρυθμισμένα αμορτισέρ και μεγαλύτερα, εσωτερικά αεριζόμενα εμπρός δισκόφρενα. Αντιστρεπτικές δοκοί μπροστά και πίσω διατηρούσαν την ισορροπία του αυτοκινήτου στις στροφές.
Όμως τι γίνεται σήμερα; Το νέο Corsa GS Line είναι επίσης εφοδιασμένο με νέες τεχνολογίες, όπως ο κινητήρας 1.200 κ.εκ. turbo 130 ίππων με οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Με τον βενζινοκινητήρα, το Corsa αγγίζει τώρα την ταχύτητα των 208 km/h και επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 8,7 δευτ. (κατανάλωση καυσίμου NEDC1: στην πόλη 5,5-5,4 l/100 km, εκτός πόλης 4,2-4,0 l/100 km, μικτός κύκλος 4,7-4,5 l/100 km, 106-103 g/km CO2, κατανάλωση καυσίμου WLTP2: μικτός κύκλος 6,0-5,6 l/100 km, 136-128 g/km CO2, προκαταρκτικές τιμές). Ο κινητήρας αποδίδει μέγιστη ροπή 230 Nm.
Επιβεβλημένο στοιχείο στο εσωτερικό, τότε (με το Corsa GSi) και τώρα (με το νέο Corsa GS Line): τα σπορ καθίσματα ως βασικός εξοπλισμός. Το στροφόμετρο και πρόσθετα όργανα όπως ο δείκτης πίεσης λαδιού και το βολτόμετρο παρείχαν στον οδηγό Corsa GSi σημαντικές πληροφορίες. Με σπορ ζάντες και φαρδιά λάστιχα, το Corsa GSi απέδειξε ότι συμπεριφέρεται άνετα όχι μόνο σε συνήθεις κυκλοφοριακές συνθήκες, αλλά και στο Nürburgring – όπως το νέο Corsa GS Line. Διαθέσιμο από 19.880€ (Λιανική τιμή με ΦΠΑ στη Γερμανία), το νέο μοντέλο ήταν άμεσα αναγνωρίσιμο από τη χρωμιωμένη απόληξη εξαγωγής του και τους σπορ προφυλακτήρες εμπρός και πίσω Το Sport mode διασφάλιζε ακόμα πιο δυναμική απόκριση διεύθυνσης και κινητήρα.
Μέχρι το τέλος παραγωγής το 1993, περισσότερα από 10.000 Corsa GSi πρώτης γενιάς είχαν περάσει από τη γραμμή συναρμολόγησης. Και με το Corsa B GSi, ο διάδοχος βρισκόταν ήδη στη γραμμή εκκίνησης για να συνεχίσει την ιστορία τη δεκαετία του 1990.