Η νίκη αυτή ήταν μια αμιγώς …Γαλλική υπόθεση. Ο Γάλλος οδηγός με την καθοδήγηση του συνοδηγού του, κινήθηκε ταχύτατα στο απαιτητικό τερέν του αγώνα και κατέκτησε μια νίκη ιδιαίτερα σημαντική για την πορεία του πρωταθλήματος.
Ο μόνος που κινήθηκε σε ανάλογα γρήγορο ρυθμό, ήταν ο Φινλανδός ομόσταυλος Esapekka Lappi με το συνοδηγό του Janne Ferm και το Citroën C3 WRC. Έτσι οι οδηγοί της Citroën έκαναν το 1 – 2.
Τα πληρώματα της Citroën Racing Team ωφελήθηκαν από τις δοκιμές εξέλιξης που έκαναν το καλοκαίρι και συγκεκριμένα στα τέλη Αυγούστου στα ελληνικά βουνά, με την συμπαράσταση της Ελληνικής Αντιπροσωπείας του Ομίλου Συγγελίδη.
Κατά τη διαμονή τους στην Ελλάδα, η αγωνιστική ομάδα της Citroën με τους οδηγούς της σε πλήρη παράταξη, έκανε προετοιμασία για τους αγώνες της Τουρκίας και της Καταλονίας (25 – 27 Οκτωβρίου), καθώς οι συνθήκες και η κατάσταση των ειδικών διαδρομών, προσομοιώνονται με επιτυχία.