Βραχώδεις επιφάνειες και υψηλές θερμοκρασίες ταλαιπώρησαν πληρώματα, αυτοκίνητα και – κυρίως – ελαστικά. Ένα κλατάρισμα στην πρώτη Ε.Δ. του Σαββάτου ήταν αρκετό να αποσυντονίσει τον Rovanperä και να τον βγάλει από τον δρόμο. Κατάφερε να συνεχίσει, είχε και άλλα δύο κλαταρίσματα στην συνέχεια, και χωρίς άλλη ρεζέρβα (από τις δύο που είχε μαζί του), αναγκάστηκε να εγκαταλείψει και να εκκινήσει την επόμενη ημέρα ξανά, χάνοντας ουσιαστικά τις ελπίδες του για τη νίκη.
Με το Rovanperä εκτός διεκδίκησης της 1ης θέσης, η Skoda Motorsport έμεινε μόνο με τον Kopecky να στοχεύει τη νίκη, που σε επίπεδο ταχύτητας και επιδόσεων, έδειχνε να διαχειρίζεται άνετα την αποστολή. Όμως συνολικά επτά κλαταρίσματα στις τρεις πλήρεις ημέρες του αγώνα αποδείχτηκαν αρκετά για να στερήσουν από τον Τσέχο οδηγό την διαφαινόμενη άνετη επικράτηση. Οι Kopecky –Dresler έφεραν τη Fabia R5 evo τελικά στη 2η θέση της κατηγορίας WRC 2 Pro, ενώ αρκετά πίσω τους, με κορυφαίους χρόνους όμως στις Ειδικές Διαδρομές, τερμάτισαν οι Rovanperä – Halttunen με το άλλο εργοστασιακό αυτοκίνητο.
Οι δύο θέσεις στο βάθρο διατήρησαν και αύξησαν τη διαφορά της Skoda στο πρωτάθλημα κατασκευαστών της WRC 2 Pro, αλλά και εκείνη του Rovanperä στην αντίστοιχη βαθμολογία των οδηγών.
Επόμενος αγώνας, το Ράλι Ουαλίας (Wales Rally GB), που θα διεξαχθεί από 3-6 Οκτωβρίου, στην Δυτική Ουαλία.