Έτσι, κατέγραψε αύξηση 13.9% και τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (ΕBITDA) διαμορφώθηκαν στα €68.5εκ. σημειώνοντας αύξηση 12.7% παρά το γεγονός ότι το Α΄εξάμηνο κάθε έτους παραμένει εποχικά πιο αδύναμο σε επίπεδο δραστηριότητας.
Αυξητική ήταν η πορεία και στα αποτελέσματα προ φόρων (ΕΒΤ), τα οποία ανήλθαν σε κέρδη €21εκ. έναντι κερδών €19εκ., σημειώνοντας αύξηση 10.6%, ενώ τα αποτελέσματα μετά φόρων (ΕΑΤ) ανήλθαν σε κέρδη €18εκ., σε σχέση με κέρδη €13.8 εκ. στο Α’ εξάμηνο του 2018 παρουσιάζοντας αύξηση 30%. Τα Ίδια Κεφάλαια του Ομίλου κατά την 30/06/2019, μετά και την καταβολή μερίσματος €18εκ. για την χρήση του 2018, έφτασαν τα €250εκ. έναντι €227εκ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι μέσα στο Α’ εξάμηνο του 2019 πραγματοποιήθηκε επένδυση σε αγορές νέων αυτοκινήτων ύψους €106εκ., με τον συνολικό στόλο του Ομίλου να έχει αυξηθεί κατά 2.400 αυτοκίνητα σε σχέση με την 30/6/2018, φτάνοντας τα 46.700 αυτοκίνητα.
Η κύρια δραστηριότητα των μισθώσεων σε Ελλάδα και Εξωτερικό συνολικά σημείωσε αύξηση 6.2%. Ειδικότερα, οι μακροχρόνιες μισθώσεις, στο πλαίσιο της σταδιακής ανάκαμψης της εσωτερικής αγοράς στην Ελλάδα αλλά και στις χώρες του εξωτερικού, παρουσίασαν υψηλό ρυθμό ανάπτυξης. Οι βραχυχρόνιες μισθώσεις σημείωσαν σχετική επιβράδυνση, επηρεαζόμενες και από την πορεία των αεροπορικών αφίξεων που ήταν οριακά θετική στην Ελλάδα. Η δραστηριότητα της πώλησης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, ως παρεπόμενη δραστηριότητα των μισθώσεων, ήταν ενισχυμένη κατά 19.6% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Παράλληλα, η δραστηριότητα της εμπορίας αυτοκινήτων και υπηρεσιών, με την ανάκαμψη της αγοράς, συνεισέφερε συνολικά €147εκ. στον κύκλο εργασιών του Ομίλου από τα €124εκ. την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους και συνέβαλε σημαντικά στο λειτουργικό αποτέλεσμα του ασθενούς λόγω εποχικότητας Α΄ εξαμήνου.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Autohellas, κος Ευτύχιος Βασιλάκης δήλωσε: «Η λειτουργία των 3 πυλώνων παραγωγής εργασιών και κερδοφορίας έχει πλέον ωριμάσει. Βραχυχρόνιες Ενοικιάσεις, Λειτουργικές Μακροχρόνιες Μισθώσεις και Εμπορία Αυτοκίνητου λειτουργούν συμπληρωματικά στη διαμόρφωση των πωλήσεων, αλλά και στη σταθερότητα της κερδοφορίας μας, αφού ακολουθούν διαφορετικούς χρονικούς κύκλους. Συνεχίζουμε την προσπάθεια για προϊοντική εξέλιξη, μεγιστοποίηση συνεργείων και μείωση του χρηματοοικονομικού κόστους, ώστε να συνεχίσουμε την αναπτυξιακή μας πορεία σε ένα περιβάλλον σταδιακής ανάκαμψης της οικονομίας, αλλά και εντεινόμενου ανταγωνισμού».
Να σημειωθεί ότι η πλήρης ενσωμάτωση της ΕΛΤΡΕΚΚΑ Α.Ε. στον Όμιλο επηρέασε τον κύκλο εργασιών κατά το Α’ εξάμηνο μόνο κατά €2εκ. ευρώ δεδομένου ότι η συναλλαγή ολοκληρώθηκε στις 31 Μαΐου 2019.
Τέλος η εφαρμογή του νέου λογιστικού προτύπου ΔΠΧΑ 16 επηρέασε κατά €13εκ. το Πάγιο Ενεργητικό και αντίστοιχα τις Υποχρεώσεις του Ομίλου και κατά €80χιλ. το αποτέλεσμα της περιόδου.