Μάσκα, φώτα, προφυλακτήρες ανασχεδιάστηκαν ενώ αναμορφώθηκε και το εσωτερικό με καινούργιο digital πίνακα οργάνων (από το 2014), νέο και πιο χρηστικό infotainment σύστημα (UConnect), μερικώς ανασχεδιασμένους μοχλοδιακόπτες και διαφορετικές ταπετσαρίες.
Την χρονιά που διανύουμε, η FIAT γιορτάζει τα 120 χρόνια κατασκευής οχημάτων και η ελληνική αντιπροσωπεία – διαμέσου της FCA Bank – προσφέρει ένα δελεαστικό χρηματοδοτικό πρόγραμμα για το 500 με προκαταβολή 35% και μηδενικό επιτόκιο για αποπληρωμή έως 48 δόσεις. Μάλιστα, το 2019 το εμβληματικό 500ράκι κλείνει τα 62 χρόνια παραγωγής του κυκλοφορώντας επίσης μια επετειακή έκδοση με την ονομασία Dolcevita με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά σε εμφάνιση, υλικά καμπίνας και εξοπλισμό. Κατά τα λοιπά, το FIAT 500 έχει στιβαρό πλαίσιο και καλά κρατήματα. Η ποιότητα κατασκευής είναι περισσότερο προσεγμένη από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της εταιρείας ενώ και το επίπεδο συναρμολόγησης κερδίζει τις εντυπώσεις. Αξιόλογη προσπάθεια έχει δοθεί τόσο στο φινίρισμα όσο και στην επιλογή των υλικών στην καμπίνα.
Η επιλογή της FIAT να δημιουργήσει έναν 2κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα για το 500 διόλου τυχαία δεν ήταν καθότι και το αρχέτυπο μοντέλο είχε ένα μικρό, ελαφρύ και οικονομικό μοτέρ 2 κυλίνδρων. Παρότι το σύγχρονο 2κύλινδρο μοτέρ TwinAir κέρδισε αρκετά βραβεία, στην πράξη δεν κατάφερε να προτάξει κάτι εξαιρετικό απέναντι σε 3κύλινδρους κινητήρες που φορούν αρκετά μοντέλα του ανταγωνισμού. Κραδασμοί και αρρυθμίες στις χαμηλές στροφές, δημιουργούσαν την πεποίθηση πως κάτι δεν δουλεύει σωστά. Παράλληλα, απογοητευτική ήταν και η απόδοση τους στο eco mode μολονότι από πλευράς κατανάλωσης παρουσίαζαν χαμηλό ενεργειακό αποτύπωμα. Βεβαίως με το πάτημα του ανάλογου κομβίου και την αλλαγή σε Sport mode, ο κινητήρας TwinAir με τους 85 ίππους δείχνει την πραγματική του δυναμική στην απόδοση, με την κατανάλωση όμως να ανεβαίνει αισθητά.
Η τιμή για το υπερτροφοδοτούμενο FIAT 500 με τους 85 ίππους ξεκινά από τα 15.200€ για την μία και μοναδική έκδοση Lounge. Ευκαιρία πάντως… δεν την λες!