Κάτω από το καπό του RS7 βρίσκεται ο “κλασσικός” twin-turbo V8 των 4.000 κυβικών, ο οποίος, όπως και στο RS6, συνδυάζεται με το ηλεκτρικό σύστημα των 48-volt. Το αυτοκίνητο αποδίδει συνολικά 592 ίππους και 800Nm ροπής, ενώ μπορεί να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα.
Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, αλλά με τα πακέτα Dynamic και Dynamic Plus, η τελική ταχύτητα φτάνει τα 280 και 305 χλμ./ώρα αντίστοιχα.
Ο δεκάλογος της ασφαλούς οδήγησης
To RS7 διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό του μία αερανάρτηση που ρυθμίζεται αυτόματα σε διαφορετικά επίπεδα και έχει τρεις ρυθμίσεις. Στο Normal Mode, το RS7 στέκεται 20 χιλιοστά πιο χαμηλά από το Α7 Sportback, ενώ σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 120 χλμ./ώρα, το αμάξωμα χαμηλώνει κατά 10 χιλιοστά. Επίσης, είναι διαθέσιμο το Lift Mode, που υψώνει το αυτοκίνητο κατά 20 χιλιοστά. Το προαιρετικό σύστημα τετραδιεύθυνσης συνδυάζεται με το ρυθμιζόμενο σύστημα Audi Drive Select Dynamic Handling.
Στο εσωτερικό του, το RS7 Sportback είναι σχεδόν όπως κάθε άλλο Α7, με την διαφορά του “RS” δερμάτινου τιμονιού και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Η εταιρεία κατασκεύασε επίσης RS Sport καθίσματα και τοποθέτησε αρκετά σήματα RS7 εντός της καμπίνας.
Η Audi δεν ανακοίνωσε τις τιμές για το νέο RS7 Sportback, αλλά δήλωσε πως θα φτάσει στις Ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες στο τέλος του 2019.