Σε ευθεία αντίθεση με τα παραπάνω, το Nissan Juke υπήρξε μια έκπληξη. Η νεωτεριστική σχεδίασή του, όχι μόνο δεν αντιμετωπίστηκε ως αμφιλεγόμενη από την αγορά (αν και εύκολα θα μπορούσε), αλλά αντίθετα εκτιμήθηκε και οι πωλήσεις του προσέγγισαν το ένα εκατομμύριο.
Η δεύτερη γενιά που αποκαλύφθηκε πρόσφατα, συνεχίζει την παράδοση που το ίδιο το μοντέλο δημιούργησε. Το νέο Juke είναι εξίσου πρωτότυπο, το ιδιότυπο εμπρός μέρος με τους μεγάλους προβολείς παραμένει το πιο αναγνωρίσιμο σημείο του και ακολουθούν τα φτερά στο πίσω μέρος. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι η συνολική οπτική αίσθηση είναι ίδια και θυμίζει κουπέ όπως το μοντέλο της πρώτης γενιάς (λόγω και της απουσίας εμφανών χειρολαβών στις πίσω πόρτες).
Οι διαστάσεις είναι αυξημένες και πλέον το μήκος φτάνει τα 4.210 χιλιοστά, ενώ το πλάτος και ύψος τα 1.800 και 1.595 χιλιοστά, αντίστοιχα. Ωστόσο και παρά το γεγονός ότι –σύμφωνα με τη Nissan- το αμάξωμα είναι πιο άκαμπτο, το βάρος έχει μειωθεί κατά 23 κιλά.
Ευεργετημένοι από τις μεγαλύτερες διαστάσεις, οι χώροι για τους επιβάτες είναι σημαντικά βελτιωμένοι, με αυτόν για τα γόνατα των πίσω επιβατών αυξημένο κατά 5.8 εκατοστά, ενώ το πορτ μπαγκαζ έχει χωρητικότητα 422 λίτρα (20% μεγαλύτερο σε σχέση με την πρώτη γενιά).
Το εσωτερικό είναι μοντέρνο, εξίσου ιδιαίτερο με το αμάξωμα, του οποίου και αποτελεί σχεδιαστική «συνέχεια». Η οθόνη των οχτώ ιντσών βρίσκεται βεβαίως σε περίοπτη θέση στο κέντρο του ταμπλό και κάτω από αυτή υπάρχουν τρεις χαρακτηριστικοί και (ηθελημένα) κάθε άλλο παρά διακριτικοί αεραγωγοί, που αποτελούν τη «βάση» της. Ο εξοπλισμός, πέραν των παροχών που αφορούν στην άνεση, περιλαμβάνει πολλά συστήματα ασφαλείας και το Juke είναι για πρώτη φορά διαθέσιμο με την τεχνολογία «ProPilot».
Στο λανσάρισμά του (στα τέλη του Νοεμβρίου), το Juke θα εφοδιάζεται με τον 3κύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα του 1.0 λίτρου που αποδίδει 117 ίππους και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη, έξι και εφτά σχέσεων, αντίστοιχα.