Πρόκειται για ένα τετράπορτο ηλεκτροκίνητο sport αυτοκίνητο με 750 ίππους και 1.050Nm ροπής.
Οι πρώτες διαθέσιμες εκδόσεις της Taycan είναι οι Turbo και Turbo S (περίεργη επιλογή ονομασίας της έκδοσης, καθώς δεν υπάρχουν turbo), με τις πιο αδύναμες εκδόσεις να προστίθενται στην γκάμα αργότερα μέσα στο έτος, μαζί με την Taycan Cross Turismo.
Ξεκάθαρο Porsche DNA
Η Taycan είναι εμφανώς μία Porsche, καθώς το μπροστινό μέρος είναι φαρδύ και χαμηλό και το sport αμάξωμα. Η αεροδυναμική αντίσταση του Taycan είναι 0.22cd, βοηθώντας σημαντικά στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας, αυξάνοντας την αυτονομία του αυτοκινήτου.
Αυτό είναι το Bagger 293, η μεγαλύτερη κινούμενη κατασκευή στην ξηρά
Οι λειτουργίες οδήγησης του Taycan είναι οι κλασσικές Normal, Sport, Sport Plus και Individual, ενώ για πρώτη φορά βλέπουμε την λειτουργία Range, για μεγιστοποίηση της αυτονομίας.
Οι επιδόσεις
Η Taycan Turbo μπορεί να αποδώσει μέχρι και 671 ίππους με την λειτουργία Overboost, ενώ η Turbo S φτάνει μέχρι και τους 750 ίππους. Η Turbo επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 3 δευτερόλεπτα, ενώ η Turbo S χρειάζεται μόλις 2,6 δευτερόλεπτα. Και τα 2 μοντέλα έχουν τελική ταχύτητα τα 260 χλμ./ώρα.
Σχετικά με την αυτονομία, η μπαταρία των 93.4 kWh της Taycan, μαζί με την αρχιτεκτονική των 800 Volt, ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα και στα δύο μοντέλα.