Τους τελευταίους 6 μήνες, η εταιρεία προετοιμαζόταν πυρετωδώς μαζί με την Michelin και την Dallara, με σκοπό να ετοιμάσει μία νέα έκδοση της Chiron, η οποία θα μπορούσε να φτάσει τέτοιες ταχύτητες. Με αυτό το αυτοκίνητο, η Bugatti έσπασε το ρεκόρ που είχε μέχρι σήμερα η Koeningsegg με 284.5 mph, με το Agera RS το 2017.
Μιλώντας στο περιοδικό του Top Gear, ο Stephan Winkelmann (πρόεδρος της Bugatti) δήλωσε πως αυτό θα είναι το τελευταίο ρεκόρ ταχύτητας που θα επιχειρήσει η εταιρεία, καθώς θα αποσυρθεί από τις προσπάθειες παραγωγής του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής. “Έχουμε αποδείξει αρκετές φορές ότι κατασκευάζουμε τα ταχύτερα αυτοκίνητα στον κόσμο. Στο μέλλον, θα συγκεντρωθούμε σε άλλους τομείς.”
Η Chiron που έθεσε το ρεκόρ είναι 25 εκατοστά μακρύτερη από το βασικό αυτοκίνητο, λόγω του εκτεταμένου πίσω μέρος, το οποίο δεν έχει πλέον αεροτομή, έτσι ώστε να μειωθεί η αντίσταση του αέρα. Επίσης, οι νέες τετραπλές εξατμίσεις και ο μεγαλύτερος διαχύτης βοηθούν σημαντικά.
Ο quad-turbo W16 των 8.000 κυβικών αναβαθμίστηκε και αποδίδει 1578 ίππους, ενώ η μετάδοση και η τετρακίνηση δεν δέχτηκαν καμία τροποποίηση.
Η Bugatti χαρακτήρισε την Chiron που έθεσε το ρεκόρ ως ένα “πρωτότυπο σχεδόν έτοιμο για παραγωγή”, που σημαίνει ότι αυτή η έκδοση θα είναι πιθανώς η πολυσυζητημένη Chiron Super Sport, που αναμένεται να αποκαλυφθεί μέσα στις ερχόμενες εβδομάδες.