Τους τελευταίους 6 μήνες, η εταιρεία προετοιμαζόταν πυρετωδώς μαζί με την Michelin και την Dallara, με σκοπό να ετοιμάσει μία νέα έκδοση της Chiron, η οποία θα μπορούσε να φτάσει τέτοιες ταχύτητες. Με αυτό το αυτοκίνητο, η Bugatti έσπασε το ρεκόρ που είχε μέχρι σήμερα η Koeningsegg με 284.5 mph, με το Agera RS το 2017.
Μιλώντας στο περιοδικό του Top Gear, ο Stephan Winkelmann (πρόεδρος της Bugatti) δήλωσε πως αυτό θα είναι το τελευταίο ρεκόρ ταχύτητας που θα επιχειρήσει η εταιρεία, καθώς θα αποσυρθεί από τις προσπάθειες παραγωγής του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής. “Έχουμε αποδείξει αρκετές φορές ότι κατασκευάζουμε τα ταχύτερα αυτοκίνητα στον κόσμο. Στο μέλλον, θα συγκεντρωθούμε σε άλλους τομείς.”
Αυτό είναι το Bagger 293, η μεγαλύτερη κινούμενη κατασκευή στην ξηρά
Η Chiron που έθεσε το ρεκόρ είναι 25 εκατοστά μακρύτερη από το βασικό αυτοκίνητο, λόγω του εκτεταμένου πίσω μέρος, το οποίο δεν έχει πλέον αεροτομή, έτσι ώστε να μειωθεί η αντίσταση του αέρα. Επίσης, οι νέες τετραπλές εξατμίσεις και ο μεγαλύτερος διαχύτης βοηθούν σημαντικά.
Ο quad-turbo W16 των 8.000 κυβικών αναβαθμίστηκε και αποδίδει 1578 ίππους, ενώ η μετάδοση και η τετρακίνηση δεν δέχτηκαν καμία τροποποίηση.
Η Bugatti χαρακτήρισε την Chiron που έθεσε το ρεκόρ ως ένα “πρωτότυπο σχεδόν έτοιμο για παραγωγή”, που σημαίνει ότι αυτή η έκδοση θα είναι πιθανώς η πολυσυζητημένη Chiron Super Sport, που αναμένεται να αποκαλυφθεί μέσα στις ερχόμενες εβδομάδες.