Το plug-in υβριδικό Tarraco είναι μία απόδειξη της στρατηγικής Seat προς την ηλεκτροκίνηση, η οποία θα περιλαμβάνει έξι ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά Seat και Cupra μοντέλα μέχρι τις αρχές του 2021. Η εταιρεία σημείωσε το ρεκόρ των 369.500 πωλήσεων τους πρώτους επτά μήνες του έτους, με 55.200 πωληθέντα οχήματα τον μήνα Ιούλιο, με αύξηση 7,8% συγκριτικά με το 2018. Το Tarraco συμβάλλει στην ενίσχυση της παρουσίας της μάρκας παγκοσμίως και η υβριδική τεχνολογία plug-in θα αποτελέσει βασικό στοιχείο στην επίτευξη των στόχων της.
«Το plug-in υβριδικό Tarraco απεικονίζει απόλυτα την πορεία μας προς μία βιώσιμη κινητικότητα, διατηρώντας ταυτόχρονα το δυναμισμό και την ευχάριστη οδήγηση, χαρακτηριστικά κάθε μοντέλου Seat. Το Tarraco θα είναι μία από τις λίγες επιλογές με plug-in υβριδικό κινητήρα στην κατηγορία των μεγάλων SUV και πιστεύουμε πως θα έχει λαμπρές προοπτικές», δήλωσε ο Luca de Meo, Πρόεδρος της εταιρείας.
Plug-in υβριδική έκδοση
Σχεδιασμένο και ανεπτυγμένο στις εγκαταστάσεις στο Martorell, το Tarraco παράγεται στο Wolfsburg (Γερμανία), στην καρδία του Ομίλου Volkswagen. Με την εισαγωγή του plug-in υβριδικού κινητήρα, το Tarraco θα αποκτήσει επιπρόσθετη απόδοση, καθιστώντας το ως μία πολύ βιώσιμη εναλλακτική λύση.
Το σύστημα κινητήρα, το οποίο περιλαμβάνει 1.4 lt TSI 110 kW κινητήρα βενζίνης, 85 kW ηλεκτρικό κινητήρα και μπαταρία λιθίου 13 kWh, παρέχει στον οδηγό δυνατότητα οδηγικής προσαρμοστικότητας. Το plug-in υβριδικό Tarraco παρέχει αυτονομία σε ηλεκτρική λειτουργία για πάνω από 50 χιλιόμετρα, με μηδενικές εκπομπές ρύπων ή συνδυασμό κινητήρα βενζίνης και ηλεκτρικού κινητήρα για αυξημένη απόδοση.
Η τεχνολογία θα βοηθήσει το SUV – και τη Seat- να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα χωρίς να χρειαστεί να θυσιαστεί δυναμισμός ή άνεση. Η συνολική απόδοση είναι 245PS (180kW) / 400Nm δίνοντας στο plug-in υβριδικό Tarraco κορυφαία ταχύτητα 217km/h και δυνατότητα 100km/h σε μόλις 7,4 δευτερόλεπτα. Το σημαντικό όμως είναι πως οι εκπομπές CO2 θα είναι κάτω από 50g / km * στον επίσημο κύκλο δοκιμών WLTP.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Έκδοση FR
Η εξωτερική σχεδίαση έχει ενισχυθεί με μεγαλύτερους θόλους τροχών, σπορ πίσω spoiler, FRspecial ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών και προαιρετικές ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών. Στο εμπρόσθιο μέρος, η γρίλια FR φιλοξενεί με υπερηφάνεια το σήμα Seat. Το φως που διατρέχει κατά μήκος το πίσω μέρος του αμαξώματος ενισχύει τη χαρακτηριστική εμφάνιση FR ενώ η εξωτερική βαφή δίνει έμφαση στο δυναμισμό.
Ένα νέο χρώμα – Funa Grey – υπογραμμίζει τις αλλαγές στο εξωτερικό και προσφέρει επιπλέον επιλογές στους πελάτες προκειμένου να βοηθηθούν στην προσωποποίηση του οχήματος τους. Το Tarraco έχει επίσης βελτιωθεί στην ασφάλεια και πρακτικότητα. Οι νέες επιλογές περιλαμβάνουν trailer assist που κάνει τη ρυμούλκηση σημαντικά ευκολότερη και μειώνει την πιθανότητα οι χρήστες να αντιμετωπίσουν δυσκολίες κατά τη στάθμευση. Επιπλέον νέα πρακτική επιλογή είναι και το σύστημα Parking Heater που επιτρέπει να ζεσταίνεται ο κινητήρας και το όχημα γρηγορότερα σε εξαιρετικά κρύες καιρικές συνθήκες.
Ο εσωτερικός χώρος έχει σχεδιαστεί με έξυπνο τρόπο προκειμένου να ενισχύσει την αίσθηση άνεσης με το infotainment system τελευταίας γενιάς, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου συστήματος πλοήγησης με οθόνη 9.2 ιντσών.
Οι μπροστινοί επιβάτες επωφελούνται από τα ηλεκτρικά bucket καθίσματα από neoprene και δερμάτινο υλικό, με λειτουργία μνήμης (στην πλευρά του οδηγού) ενώ ο οδηγός επωφελείται από τα πεντάλ αλουμινίου και από το νέο σπορ τιμόνι με FR logo. Η έκδοση FR και ο προηγμένος plug-in υβριδικός κινητήρας καθιστά το Tarraco ως ένα από πιο σπορ και πιο αποδοτικά μοντέλα στην κατηγορία SUV, συνδυάζοντας προηγμένα συστήματα συνδεσιμότητας, άνεσης και συστημάτων υποβοήθησης, σχεδίασης και στυλ. Η έναρξη παραγωγής του εξοπλισμού FR και της έκδοσης PHEV θα γίνει κατά τη διάρκεια του 2020.
Το Seat Tarraco FR PHEV θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του στο φετινό Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.