Το μόνο που άλλαξε σε σχέση με τους προηγούμενους αγώνες αφ’ ενός ήταν η επιφάνεια, καθώς όλες Ειδικές Διαδρομές στη Γερμανία είναι παραδοσιακά ασφάλτινες, αφ’ ετέρου το πλήρωμα, με τους Τσέχους Jan Kopecky – Pavel Dresler να ανεβαίνουν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στη WRC 2 Pro. Το αποτέλεσμα αυτό ήταν και εκείνο το οποίο έδωσε στη Skoda Motorsport τη δυνατότητα να αυξήσει την διαφορά της στη βαθμολογία κατασκευαστών του θεσμού, κάνοντας ένα σημαντικό βήμα για την κατάκτηση του τίτλου με πέντε αγώνες ακόμα να υπολείπονται.
Το επίσης εργοστασιακό πλήρωμα Kalle Rovanperä – Jonne Halttunen με τη δεύτερη Skoda Fabia R5 evo, ξεκίνησαν ιδανικά, κερδίζοντας Ειδικές Διαδρομές και περνώντας στην πρωτοπορία του αγώνα. Όμως το Ράλι Γερμανίας δεν είναι εύκολη υπόθεση και ο 18χρονος Φινλανδός βγήκε στο δεύτερο σκέλος δύο φορές από το δρόμο, χάνοντας συνολικά πάνω από 4 λεπτά. Αλλά αφενός στάθηκε τυχερός γιατί δε χρειάστηκε να εγκαταλείψει και αφετέρου έδειξε στη συνέχεια εμφανή δείγματα βελτίωσής του στα ασφάλτινα οδοστρώματα, στα οποία έχει μικρή εμπειρία, κάνοντας κορυφαίους χρόνους, για να τερματίσει τελικά στην 3η θέση στη WRC 2 Pro.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Όμως και ο Kopecky αντιμετώπισε πρόβλημα με ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην διαδρομή Baumholder των στρατιωτικών εγκαταστάσεων, όταν βρέθηκε σε ένα διαλυμένο ασφάλτινο οδόστρωμα στο δεύτερο σκέλος. Αυτό δεν επηρέασε όμως την πρωτοπορία του και στο τελευταίο σκέλος κατάφερε να διαχειριστεί τέσσερις Ειδικές με επιτυχία, ανεβαίνοντας τελικά στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου.
Επόμενος αγώνα είναι το Ράλι Τουρκίας, που θα διεξαχθεί από 12-15 Σεπτεμβρίου, στην περιοχή Marmaris.