Σύντομα μετά την αποδέσμευση του Harald Krueger από την θέση του CEO και την προαγωγή του Zipse σε αυτή, ο νέος CEO έστειλε ένα email σε όλο το προσωπικό της εταιρείας, ζητώντας τους να βρουν και να προτείνουν δημιουργικούς τρόπους ώστε η εταιρεία τους να γίνει καλύτερη από τον ανταγωνισμό.
“Αντί να κατηγορούμε τις συνθήκες, τις καταστάσεις, το πολιτικό περιβάλλον ή συγκεκριμένους ανθρώπους, ας έχουμε ένα θετικό πνεύμα, που θα μας δώσει την δυνατότητα να εκμεταλλευτούμε τις διαθέσιμες ευκαιρίες μας. Αυτό το θετικό πνεύμα αντανακλάται στην κουλτούρα μας: όσο πιο δύσκολη η αποστολή, τόσο πιο πρωτοποριακή η λύση.” έγραψε ο Zipse. “Δεν χρειάζεται να είμαστε πάντοτε πρώτοι, αλλά σίγουρα πρέπει να είμαστε πολύ καλύτεροι από τους ανταγωνιστές μας σε ό,τι κάνουμε. Αυτό δεν ισχύει μόνο για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, αλλά και για τις διαδικασίες, τις εγκαταστάσεις μας και τα κόστη μας”
Ο Zipse δήλωσε πως η ικανότητα της BMW να παράγει κανονικά αλλά και ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα στην ίδια γραμμή παραγωγής τους δίνει ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό, καθώς μπορεί να αυξήσει ή να μειώσει την παραγωγή των ηλεκτρικών οχημάτων, ανάλογα με την ζήτηση.
Από ότι φαίνεται, ακόμη και αν η BMW βρέθηκε πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό της με την παρουσίαση του i3 και i8 προ 5 ετών, η παρουσίαση του Audi e-Tron και του Mercedes-Benz EQC “έκλεισε” σημαντικά την διαφορά, καθώς τα ηλεκτροκίνητα SUV είναι μία κατηγορία στην οποία δεν έχει εμφανιστεί ακόμη η BMW.